Rätt svar: 2
Ett förråd av denna typ skulle få mina redskap att bestå, även slungan och klipparn kan få sin platå.

(jag rimmar som en onykter fiskmås :| )
 
Rätt svar är 2, 21 grader.

Vill bara hemskt gärna ha frådet.
 
Svar 2.

Min fru har hotat med att lägga beslag på mitt däcksförråd för att förvara alla trädgårdsredskap.:(
Med denna skulle jag få massor med pluspoäng hos henne...och det kan det kan jag lova att det alltid behövs;)
 
Hej

Rätt svar är 2

vi behöver helt enkelt förrådet för att vår Grill, gräsklippare och trädgårdsredskap står ute i snön/regnet.. Ett litet förråd hade vart perfekt.

/Björn
 
Rätt svar är nr 2, 21 grader. Min 7-åriga dotter skulle hemskt gärna vilja att jag vann, för jag har ockuperat hennes lekstuga och fyllt den med utemöbler, grill, trädgårdsredskap, skottkärra och allsköns bråte.
 
Svar 2.
Vi saknar förråd och gäststugan har fått agera förvaring för alla redskap, vore fantastiskt om besökare kan få bo i gäststugan nu :)
 
Rätt svar 2

På vår tomt har vi inget förråd att förvara verktygen i,
inte heller finns något garage,
och inte ens ett hus står där ännu!

Så det blir ett lämpligt projekt för mig att sätta upp förrådet under tiden snickarna bygger huset.
Ja, så ska jag bygga ett garage också, men förrådet blir en bra uppvärmning :)
 
Rätt svar är ,2.

Skulle vara en perfekt present till min bror, som verkligen skulle behöva ett nytt förråd.
 
Rätt svar: Alternativ 2, taklutning 21 grader

Åh detta står högst upp på min önskelista. :)
Saknar förråd av alla slag! Under vintern har jag diverse trädgårdsting i bananlådor o påsar i sovrummet och gräsklipparen, grillen mm under en pressenning.
Jonna skulle passa perfekt i min trädgård och att vinna tävlingen för mig som student vore helt fantastiskt! :)
 
Svaret är 2 och 21 grader.

med ett trägådsskjul skulle min sambo inte att riskera att skada sina ömtåliga trägårdsredskap mot min nylackerade vetranbil.....
 
Svar: 21 grader.
Vi bygger nytt hus och med liten byggrätt följer även litet hus. I och med detta så blir följaktligen även förrådsutrymmena små vilket denna redskapsbod skulle kunna hjälpa oss med!
 
Svar: 2: Lutningen är 21 grader

Alla krukor, vattenkannor och trädgårdsverktyg ligger i källaren i en enda hög,
och blomlådorna högt upp på en hylla efter sommaren flög,
alla har sin unika plats men det är svårt att hitta dit,
och att samla allt i detta underbara förråd skulle hindra oordning & slit.
Så nu får vi hoppas att detta förråd hittar hem till oss,
där det skulle få det hemtrevligt förstås,
bredvid syrenen och lillkillens egna planteringsland,
skulle det lysa som en räddande hand!
 
Rätt svar: Alternativ 2, 21 grader.
Planerar just för vårens projekt i form av litet förråd a la Jonna och komplettera med ungefär likadant byggt växthus i kanalplast som ansluter i samma form och bildar en 2 byggnader i 1 lösning.
 
Svar alternativ 2, 21 grader lutning.

Vi håller på att anlägga en helt ny trädgård och har fått och kommer få många redskap och köpa desto fler eftersom jag är galet intresserad av trädgård och nu har en alldeles ny naken att börja med, Däremot saknar vi både garage och förvaring utomhus. Det vore ju lite smutt att ha ett snyggt förråd att skryta med, tex på vår husvisning för att inspirera andra att också bygga med samma leverantör.
 
Svar 2 är rätt svar.

Denna skulle vara perfekt för mig. Då skulle jag kunna förvara gräsklipparen inomhus. Stackarn fick stå ute i vinter :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.