Rätt svar är nr 2.

Hade vart helt underbar då dörren ut till uterummet alltid glöms och oftast står olåst..
Med denna makapär så är de bara att slå igen dörren för att hålla inbrottstjuvarma på rätt sida dörra.
 
Alternativ 2.

Motivering: När min tös var två år började hon använda Ipad, nu är hon tre och det är dax att hon lär sig låsa och öppna ytterdörren =)
 
Rätt svar: 2

Motivering: Vi behöver ett kodlås för både jag och min fru har minne värdigt en guldfisk och är vi är otroligt less på att leta efter husnyckeln i 10 minuter varje morgon. + Att det skulle vara bra att ha när barnen blir större så slipper de ha en nyckel med sig över allt.
 
matsa79
noone70 skrev:
Rätt svar: 2

Motivering: Vi behöver ett kodlås för både jag och min fru har minne värdigt en guldfisk och är vi är otroligt less på att leta efter husnyckeln i 10 minuter varje morgon. + Att det skulle vara bra att ha när barnen blir större så slipper de ha en nyckel med sig över allt.
Kunde bara inte låta bli :)
Med minne som en guldfisk är väl ett kodlås ingen bra idé, hur ska ni komma ihåg koden?
 
matsa79 skrev:
Kunde bara inte låta bli :)
Med minne som en guldfisk är väl ett kodlås ingen bra idé, hur ska ni komma ihåg koden?
Tänkte inte på det ;)
 
Alt. 2

Har fyra 4 ytterdörrar med fyra olika nycklar... Detta vore ett ypperligt sätt att minska ner nyckelknippan!

(En nyckelknippa anses vara en anordning som gör det möjligt att tappa bort alla nycklarna på en gång!)
 
Rätt svar 2

Nycklar i alla ära, med Yale Doorman behöver man bara en kod sig lära. Nu behöver vi inte glömma nycklar till stugan, alla kan komma in, både, mamma, pappa och frugan :D
 
svar 2

jag glömmer alltid mina nycklar, en tagbricka på bilnyckeln så slipper jag stå ute och frysa :)
 
Rätt Svar . 2
Denna kodlås hade varit jättebra för mig då jag under senaste året tappat bort 3 nycklar bara till hemmet, jag kan helt enkelt bara använda koden o inga problem att tappa bort blecket.
 
Svarar Tvåa!

Motivering: Jo för här skulle det mås om det fås ett sådant lås. Med tilltalande estestik och en bländande teknik.
Inga mer nycklar att tappa bara ta fram handen och knappa. Så tjuven kan känna sig blåst då det alltid är låst. :)
 
Rätt svar: nr 2

Vi lever i en värld med för mycket nycklar. Ett kodlås hade gjort susen för min familj och det hade underlättat mycket i vardagen. Sen så gillar jag allt som har med teknik att göra så det är ju ett +PLUS...(y)
 
Rätt svar: 2a

motivering: Min Far skaffade sådana system hemma och är super nöjd, och efter det så skaffade han det till firmans verkstad. Hur bra som helst när man har närmare 50 personer som jobbar på firman, slipper man slarv med nycklar hit och dit. Har hus leverans v.22 och ser gärna att det sitter en Yale på dörren!
 
Svar: 2. Svenska, norska, danska, engelska

Efter fem års utgifter byggande och slit, blir en vinst med ett Yale Doorman pricken över i:t :)
 
Svar:2
Motivering:
Så här ser min garage dörr ut!
Jag måste göra nått åt det snarast. Vilket innebär en ny dörr.
Behöver ett bra finurligt lås till den och ett nyckellöst lås vore perfekt för detta.

ImageUploadedByTapatalk1364508801.669643.jpg
 
Svar 2

motivering: kommer att ge mig på ett kombinerat förråd och arbetsbänk utrymme inom kort. Med tanke på att jag har tummen mitt i hand så hade de varit skönt att iallafall ha en av många många detaljer klar. Projektet skrämmer lite.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.