rätt svar: 2

Gammalt hus med gammla lås som nycklarna blir sneda av är ingen höjdare nu
på vintern, lätt att bryta av dem. Byter vi ut till detta lås behöver vi inte vara oroliga för att bli utelåsta.
 
Svar:2
Drömmen vore att slippa alla dessa olika nycklar som förstör bakfickorna på mina jeans!!!!
 
Svar : 2

Motivering : brukar snegla på ett sånt där lås hos bygghandlaren när man är där, men känns inte ha råd efter man köpt virke så att vinna ett vore toppen.
 
Rätt svar: 2

Balla prylar är min grej, vill slippa allt nyckelståhej!
 
Svar: 2

1. Min dotter är notoriskt glömsk.
2. Jag är gruvligt trött på att åka hem från jobbet bara för att öppna dörren åt henne.
3. Med kodlås skulle jag slippa åka hem. Koden kommer hon säkert glömma men den kan jag
rabbla över telefon!
 
Svar: 2

Med förvirrade barn och tonåringar i huset och elaka tjuvar utanför huset skulle det kännas tryggt med ett Doorman Kodlås på min dörr. Vi slipper leka gömma nyckel varje gång vi går hemmifrån. Sen kan ju grannen få en tillfällig kod och vattna blommarna när vi är på semester. Perfekt.
 
Rätt svar 2

Motivering: Då slipper jag lägga ut nyckeln till Svärmor när hon kommer på besök men framförallt kan jag byta kod om jag inte vill att hon ska komma...
 
Nr 2 är rätt svar.
För att jag har otroligt svårt att komma ihåg nycklar, har tre barn som är ännu sämre på det. Till det kommer en särbo som aldrig kommer ihåg nycklarna till mig. Det skulle ju vara rena välgörenheten om jag finge en sånhär!
 
svar: 2

motivering: Eftersom frugan precis blev bestulen på väskan med ID + Nycklar i, dvs = byta lås. + att sonen snart ska ha egna nycklar hade känts tryckt med kodlås.
 
Svar: 2

Motivering: Perfekt och sätta på skithuset så man får sitta i fred.
 
Rätt svar: 2.

Jag och min Ida gifter oss i Maj, tyvärr har vi sedan tidigare delat ut nycklar till några av våra vänner. Detta gör att huset garanterat kommer vara vänt uppochned när vi kommer hem efter bröllopsfirandet. Vad vore då bättre än att knäppa dem på näsan genom att ha bytt till ett kodlås?
 
Rätt svar är nr 2.

Vi ska precis installera en ny ytterdörr eftersom vi har orginaldörr och lås från -68. Dessvärre blev kalaset betydligt dyrare än räknat och vi skulle verkligen uppskatta att vinna ett sådant här smidigt lås. Hoppas hoppas! ;)
 
Svar: 2
Motivering
Har ledsnat att tillverka nya nycklar en gång i månaden för att ungarna tappar bort sina.
Detta vore en guldlösning!
 
Svar 2

Jag borde vinna för att vår ytterdörr titt som tätt går i baklås så man får klättra ut genom fönstret för att låsa upp utifrån.
 
Rätt svar är 2

Ett Yale Doorman skulle vara guld för att slippa byta cylinder och nycklar.
På skolan där våra grabbar går har det senaste tiden stulits väldigt många nycklar. Med där på följande villa/lägenhets inbrott.
Även om man säger till barnen att hålla koll på nycklarna så verkar dom försvinna.
Givetvis vill man ha samma nyckel i alla ytterdörrar, vilket i vårt fall är 4 lås, så när en nyckel försvann bytte vi till samma cylinder i alla dörrar. Vilket blev en relativt hög kostnad. Inser att jag skulle bytt alla men haft en annorlunda som barnen har. Så får det bli nästa gång eller en Yale Doorman om jag nu vinner...
Med Yale Doorman kan man ju bara deaktivera den brickan alternativt låta barnen använda kod.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.