Chica Lovely
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Min sambo är sjukskriven. Jag har återhämtat mig efter en diskbråcksoperation. Vi har två hundar och två katter, vilka genererar en massa krav på dammsugning. Det här skulle vara helt fantastiskt.
 
Svar nr 2 tunn att den tar sig in överallt

Benskör tant med krossade axlar önskar en Philips robot, slut på tjat o gnat på make som hellre
ägnar sig åt sina intressen än städning. Man kan också se den som ett husdjur. Känns som en familjemedlem.
 
Svaret: 2

Motivering.
Har två katter som behårar alla ytor mycket effektivt, inte bra när man har kattallergi :p. Med denna pryl kan man komma hem till ett städat golv och koncentera sig på att rengöra de övriga ytorna och kanske kramas lite med flickvännen! :)
 
Svar
2. den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering
Med två pälsbollar till katter samlas dammet i drivor. En robotdamsugare skulle göra livet lite lättare och förhoppningsvis mindre dammigt. Om inte annat skulle vårat hem vara en bra utmaning för Philips.
 
Svar: 2

Motevering:
Att den våttorkar, har webbkamera och tar sig in i stort sett överallt låter ju smått fantastiskt :wow:

Men då måste den bevisa att den kan hålla tätt (till skillnad från hunden), inte spionerar på oss eller tar sig in på muggen när den låst!
Är vi överens där är den mer än välkommen hem och ge vårt slöa snabelmonster en match;)
 
Svar : 2 tunnast.

Motivering : Med denna lilla tunna grejj hoppas vi att få ett dammfritt hus utan att bruka den frustande flåsande snubbeltråds sugande maskinen. Utan istället med familjen vara och spela spel tjoa och stojja.
Gott och gott mindre damsugning och mer kvalitetstid med familj och vänner.

/Patrik
 
Svar: 2

-----

Trevlig helg!

:)
 
Redigerat:
Hej allihop, och kul att så många har velat vara med och tävla om robotdammsugare från Philips. Juryn har som alltid haft ett tufft arbete då det kommit in många bra svar. Slutligen blev det dock Betongexperten, Fnysis och Lessthan som tog hem varsin EasyStar.

Massor av grattis önskar vi på Byggahus.se!

Och till er som inte vann. Misströsta icke! Strax dyker det upp en ny veckotävling.
 
  • Gilla
fnysis och 2 till
  • Laddar…
R
kul
 
Nu har jag fått dammsugaren. måste laddas innan den kan testköras.

405.jpg

ha en trevlig helg önskar Robban och Jag
 
Igår anlände ett paket med en liten dammsugare. Efter fyra timmars laddning var det slut på vilan och roboten fick börja jobba. Första intrycket: den suger.... väldigt dåligt. Visst får den upp lite smulor och damm men så mycket mer är det inte. Hade nog önskat lite mer tryck i uppsugningsförmågan. Nu ligger mycket kvar fast den har åkt på samma ställe flera gånger.Ingen ersättare till en vanlig dammsugare, men det hade jag inte räknat med heller. Fast lite högre förväntningar hade jag nog på den. Om någon funderar på att köpa en robotdammsugare så välj en med högre sugeffekt och läs tester innan ni bestämmer er. Ett plus för det smidiga formatet, den tar sig in överallt.
Den är i alla fall rolig att titta på när den jobbar. :)
 
Nu har min hushållerska Lotta (robotdammsugaren) tagit anställning i hemmet. Jag tycker hon fungerar ganska bra. Det är ganska mycket damm i behållaren när jag tömmer hennes behållare, så visst gör hon nytta. Ett mycket bra komplement mellan dom stora dammsugar-omgångarna. Min snart 2-åriga son fick skratt-fnatt när den körde igång. Nu är Lotta det enda han pratar om.
 
Redigerat:
fnysis skrev:
Igår anlände ett paket med en liten dammsugare. Efter fyra timmars laddning var det slut på vilan och roboten fick börja jobba. Första intrycket: den suger.... väldigt dåligt. Visst får den upp lite smulor och damm men så mycket mer är det inte. Hade nog önskat lite mer tryck i uppsugningsförmågan. Nu ligger mycket kvar fast den har åkt på samma ställe flera gånger.Ingen ersättare till en vanlig dammsugare, men det hade jag inte räknat med heller. Fast lite högre förväntningar hade jag nog på den. Om någon funderar på att köpa en robotdammsugare så välj en med högre sugeffekt och läs tester innan ni bestämmer er. Ett plus för det smidiga formatet, den tar sig in överallt.
Den är i alla fall rolig att titta på när den jobbar. :)
Testades i Plus idag, fick ingen bra kritik.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.