Rätt svar är 2


Skulle vara bra om jag vann då jag har en dörr på huset. Skulle dessutom vara kul att kunna visa den lokala tjuvrökande låskillen som har en haspfabrik att det finns bättre prylar än det han säljer.
Jag tror även att om jag vinner kommer vi ett steg närmare världsfreden.


Tack för mig
 
Rätt svar: 2
Denna skulle passa mig som handen i handsken, den ser inte bara bra ut utan det är en praktisk produkt också. Det enda problemet är väl att man vill ha dem på de andra dörrarna också :)
Mvh
Richard
 
Svar: 2
Motivering:
När jag var 12 år lyckades mina nycklar vara kvar hemma hos min pappa och jag skulle vara hos mamma. Detta var innan mobilen fanns i var mans hand. 2 timmar i ösregn innan min granne kom hem och jag kunde ringa till mammas jobb.
Så idag vill jag se till att min dotter har alltid möjlighet att komma hem och komma in.
 
Svar:2
För att jag verkligen vill ha ett sånt lås. :)
 
Svar 2.

Motivering :

Om jag vann denna tävling hade det skänkt glädje åt så många!
Jag är inte längre betrodd med nycklar då jag :

* Låst in ALLA nycklar, hus, bil och reservbilnyckel av misstag i bakluckan på bilen.
* Tappat bort huvudnycklen till jobbet 2 ggr.
* Slarvat bort x antal cykelnycklar.
* Lagt förrådsnyckeln på nåt bra ställe..
 
Rätt svar: 2

Jag gömmer nyckeln under entrémattan och vill spara på ryggen så då skulle det passa fantastiskt bra med ett kodlås istället!
 
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
Svar: 2

Smartare att byta kod efter man haft hantverkare i huset, än att byta lås! Har redan bytt lås två ggr på ett år.
 
Rätt svar: 2

Att skaffa hundvakt, blomvakt, barnvakt, husvakt m,m kan inte bli enklare än att bara ge någon en kod. Slippa leta efter nycklar att ge hit och dit och som kommer bort så man måste kopiera upp nya och sen slutar det med att man har 10 par extranycklar till egentligen ingen användning
 
Rätt svar är 2

med trärdgård på ena hållet och en alldeles för trafikerad gångstig på andra sidan behöver jag verkligen denna produkt !
 
Redigerat:
Rätt svar nr. 2. Jag tappar inte bort mina nycklar men mitt problem är att jag har tre olika nycklar som hänger i min nyckelring. Problemet är att alla tre nycklar ser exat samma ut. Varje gång jag ska låsa upp tar jag fel nyckel. Vet inte varför men hittills har jag tagit rätt nyckel några få gånger. Därför skulle en sån produkt vara nåt för mig.
 
Rätt svar: 2


Motivering:
Åtta år utan fungerande källarlås.

Tre år med kärvande entrédörr.

Barn som äntligen är mogna för egen nyck... eller vänta, om de nu tappar en så är vi tillbaka till ruta ett... Finns det inga alternativ?


Även ett äldre hus blir glad av en modern uppmuntring!
 
2

Era tävlingar tömmer huskassan med hög fart, förutom nätverket (som jag har bättre sjäv) har jag nästan känt mig tvungen att köpa allt som lottats ut, senast blev det exxact design som nu matchar tavlor i varje rum, den på bild matchar zebra-tavlan i matsalen. Hälsa sponsorer och reklamköpare att det är en bra investering för dom. Mindre bra för mig :) image.jpg
 
Rätt svar 2. Motivering: jag vill verkligen ha ett kodlås.
 
Svar 2.

Då jag för några år sedan skapade en förtvivlad tråd runt ett trasigt ASSAlås och att därefter så många tycks ha hjälpts av denna tråd är det dags att ASSA/YALE skänker mig ett tröstpris i form av ett YALE kodlås.
Risken är väl annars att mitt gamla lås rasar ihop igen.:mad:
 
Rätt svar är 2.

Jag skulle vilja ha den för att jag alltid får springa i förväg och låsa upp dörren, eftersom min kära fru aldrig tar med sina nycklar när vi åker någonstans. Nu skulle jag kunna slippa det!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.