ELectrolux lackar sian kylskåp med klarlack då blir det inte lika känsligt för fingeravtryck. Även vita vitvaror behöver ju torkas av ibland................
 
Vi har haft samma funderingar. Tills slut beslöt vi oss för svarta vitvaror vilka kom igår faktiskt. Jag tror att det kommer synas mycket fingeravtryck och inte minst damm. Men de är sånt man får ta för och få de snyggt ;) och inte minst skilja sig från mängden.. Vi ha också ek luckor och tror att det kommer kännas rätt mörkt med tanke på de färger vi valt hittills. Därför få vi försöka fräscha upp med mycket vita färger. tex på kaklet..
 
Jag har rostfritt spis kyl/frys och diskmaskin. Min sambo och jag har 18 barnbarn som är hemma ganska ofta men vi använder Wurth Spray för rostfritt. Finns hos vissa vitvaruaffärer men kolla med någon säljare så kanske Du kan köpa direkt.
 
Ville bara tacka för tipset med fönsterputs och olivolja vårat kylskåp ser nytt ut, helt otroligt. Vi har tidigare kört med olika typer av sprejrengöring för rostfria ytor som faktiskt varit helt värdelösa, för att inte tala om priset på dessa produkter. Nej det blev jätte bra.......TACK
 
På förslag från MobbA provar vi att låta denna tråd om rostfritt att inte vara klistrad längre.
 
En bra rengöring för rostfritt finns att köpa i Würth butikerna. Medlet heter stålvård och finns i sprejform och dukar. Det slår ut allt!!
 
Testade möbelpolishet MP52 ,som jag hade hemma sedan tidigare, och alla fingeravtryck försvann och ytan blev "återinfettad" vilket medförde att det inte gick att sätta dit nya
Rekommenderas varmt d^_^b
 
Y
Nu skrämmer vi liv i den gamla tråden som folk hänvisar till.
2013... Några nya produkter bör ju ha kommit... Har ni några nya tips?

Eller är det Kolsyrat vatten, Wurt och MP52 som leder än? :)


//Testade medlet som jag har till glashällen... det blev flammigt och kasst.. haha//
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.