Svar, nr 2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt.

Motivering: är sjukpensionär sen några år tillbaka på grund av Skolios (ryggradskrökning 41 grader) Har tyvärr fått besvär med åren pga min ryggskada. Därför skulle det vara skönt att få bli lite hjälpt. Är lite hopplöst att behöva äta Diklofenak för att klara av städningen. Dessutom har vi två lurviga katter :)
 
Svar:nr 2

Har en soffa där dammsugaren inte kommer åt. Skulle göra gott i kriget mot
damm-trollen att få den ytan rengjord och mer tid till familjelivet och byggandet;)..
//
M
 
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Jag har ingen pool, Men jag har damm under sängen.
 
F
Svar:
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Motivering:
Vår korpsvarta katt Sture får en ny lekkompis om dagarna och slipper få damm i sin fina päls.
 
Svar nr 2 är rätt svar. Den dag dom lyckas uppfinna svar nr1 är dom värda Nobelpris! :)
Vår supergosiga katt, zwinto som är svart och långhårig, har en tendens att släppa ungefär 3 miljoner hår om dagen... utspritt i hela huset. En sån smidig dammsugare skulle svälja dom innan vi ens hinner se dom plus att vår yrtotttill katt kan få sällskap när vi är på jobbet! :)
ImageUploadedByByggahus.se1362205835.285085.jpg
 
Hej, svaret är 2 den är låg,

Motivering, vår lilla bäbis förtjänar att bo i ett välstädat hem, tyvärr kan dammsugning bli lite eftersatt i förhållande till blöjbyten och renoveringar.
 
BigR
Svar:2
Motiv: Den sparar våra småbarnförälder-ryggar när det ska städas under dubbelsängen, sofforna, tv-bänken, ja tom under byråerna skulle den nå.
 
Svar:2
vincent.jpg
Det här lilla monstret är duktig på att skräpa ner och dammsugaren går varm dagarna i ända. Dessutom älskar han att tugga på dammsugarsladden och dra ut den ur väggen medan vi dammsugar. Undrar just vad han kommer att hitta på med en sladdlös dammsugare?
 
svar 2
Det bästa sedan skivat bröd kom.
 
Hej,
2. Den är så tunn att den kan ta sig i stort sett överallt.

Äntligen en enkel lösning på vårt problem :)!För 6 år sedan gjorde vi bort oss rejält när vi köpte vår ack så snygga, dyra men alltför låga soffa. Dammsugaren kommer inte under den och den är dessutom ihopsatt av fyra sektioner som måste plockas isär varje gång vi ska dammsuga under den. Klantigt!
 
Svar:
2. Den är så tunn att den kan ta sig in i stort sett överallt

Jo alltså... jag glömde visst dra rör för centraldammsugaren i källaren och har svarta golv i hela källaren. Måste dammsugas minst en gång i veckan för att se någorlunda städat ut... Så en smidig liten robot ligger högt upp på önskelistan hos denna småbarnsfamilj!
 
Rätt svar: 2

Motivering:

Dom flesta skaffar en robotgräsklippare så dom slipper klippa gräset själva.
Jag gillar att klippa gräset. Med en robotdammsugare från Philips kan jag låta den göra jobbet inomhus medans jag fokuserar på trädgård och får lite motion och frisk luft utomhus.

/Viktor
 
Svaret är alternativ 2. Den är jättetunn!

Motivering. En städrobot vore den bästa tidsinvesteringen för familjen med många andra intressen än städning. Som ett plus i kanten skulle vår prylgalna 1,5-åring bli jätteglad om en robot flyttade in till oss. Husdjur och städmanick i ett, vilken lycka!
 
AnneFi
Rätt svar är 2.

Med tre katter behöver jag dammsuga varje dag. Hade varit underbar att få slippa ställa sig med Dammsugaren när jag kommer hem från jobb och istället få luta mig tillbaka en stund och mysa med katterna.
 
Rätt svar 2

När man jobbar dagtid och oftast 12+ timmar och frugan jobbar natt vill man ju inte städa den lilla stunden man träffas varje dag, 2 katter i huset gör det inte lättare att ha det rent heller. Har velat haft en sån här i flera år men varit tvungen att lägga pengarna på annat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.