1daw skrev:
Tyvärr, spikarna fastnar i säkerhetskontrollen.
Inte om de ligger i resväskan som man checkar in........:D
 
Risken är väl att strömspikarna inte kommer förbi tullfiltret.
 
  • Gilla
Broken arrow och 2 till
  • Laddar…
aaha är det de här som kallas för strömspik?
 
  • Gilla
greebfighter och 1 till
  • Laddar…
Kommer alla på Bh förutom jag från Göteborg??
 
  • Gilla
Fredrik-i-skogen och 2 till
  • Laddar…
Realdoolar skrev:
Kommer alla på Bh förutom jag från Göteborg??
Va?
 
Billig humor :)
 
Johan Gunverth skrev:
Så passa daj jävvlit noga!
Jag passar :beer:
 
Hur roligt kan ett skämt vara om man måste slå upp det i Wikipedia och ente ens därefter förstår folk vad som var så roligt.

Jag som i min villfarelse trodde Göteborgare var lite småroliga men detta har ju fått sig en rejäl stukning...
 
  • Gilla
Mugmaz och 1 till
  • Laddar…
Nimajneb skrev:
Jag som i min villfarelse trodde Göteborgare var lite småroliga men detta har ju fått sig en rejäl stukning...
Dom är väl roliga ifall man skrattar ÅT dom, inte MED dom ;)
 
Nimajneb skrev:
Hur roligt kan ett skämt vara om man måste slå upp det i Wikipedia och ente ens därefter förstår folk vad som var så roligt....
Om man inte har hört talas om strömspikar (och då menar jag inte de på bilden) förut så har man nog sovit sig igenom fysiklektionerna i högstadiet.;)
 
  • Gilla
ichigo
  • Laddar…
ullberg
b8q skrev:
Om man inte har hört talas om strömspikar (och då menar jag inte de på bilden) förut så har man nog sovit sig igenom fysiklektionerna i högstadiet.;)
Eh, nu vet jag inte om det är någon ironi jag inte fattat men nimajneb avsåg rimligtvis göteborgshumor, (Johans inlägg) inte strömspikar...

/U
 
Nimajneb skrev:
Hur roligt kan ett skämt vara om man måste slå upp det i Wikipedia och ente ens därefter förstår folk vad som var så roligt.

Jag som i min villfarelse trodde Göteborgare var lite småroliga men detta har ju fått sig en rejäl stukning...
Du är alltså inte från Göteborg. ;)
 
  • Gilla
ichigo
  • Laddar…
Nu råkar jag ju inte komma ifrån Göteborg utan från Borås, som även den kände ordvitsaren Helge Skoog gör..
 
Till och med jag från Norrbotten känner till göteborgarnas dåliga ordvitsar!! ;)
 
  • Gilla
Broken arrow
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.