Bergendahls äger som sagt inte COOP. Är en konkurrent. Jag äger en lite del av COOP :p

Bergendahls är min frus arbetsgivare och därför har jag 5% rabatt på en Worx om den säljs där :p
 
11895:-

den är ju billigare på duabhuset :p

Och jag missade att du skrivit utan moms...
 
Redigerat:
Vad tycker du själv ?

Priset jag först syftade på visade sig senare vara utan moms. såg Poolrobot har den också.
 
Se min rättning också!
 
Poolrobot hade den till bra pris!
 
Jag ska ju införskaffa mig en robot denna säsongen nu kring Påsk så jag sitter och "råläser" alla trådar. En viktig detalj som troligen fäller avgörandet/valet är hurpass bra berörd robot fungerar om grannen har en också, just nu har jag ingen granne som har robot men finns stor risk att det smittar av sig med köp om jag köper först.

Har Jula slutat helt att sälja Landroid ?
 
Jag har en granne i vårt nya hus som har en robot... En 220AC. Funkar inte Worx då?
 
Jag vill minnas att jag läst att den första versionen inte fungerar med AM220, men tydligen ska 2st AM220 fungera utan problem. HQ har något patent som troligen reglerar frekvensen omd en störa av annan robot på samma band, eller något.
 
peternicklas
mortimer skrev:
Har Jula slutat helt att sälja Landroid ?
Jula blev skrämda av HQ stämningen och slutade redan i somras att sälja Landroiden.
 
peternicklas skrev:
Då detta tillhör version 1.0 så är det postat i den tråden.
[länk]
Enl instruktionsboken på 2.0'an så krävs det fortfarande 4.5 m till granninstallationen. Så det verkar som de inte har gjort mycket med sling systemet.
 
Hur ska man göra mot grannen så om inget staket finns i tomtgränsen och grannen också har en robot fast tex Husqvarna. ?
 
MattisH skrev:
Hur ska man göra mot grannen så om inget staket finns i tomtgränsen och grannen också har en robot fast tex Husqvarna. ?
Se till att slingorna inte ligger närmare varandra än 4.5m så borde de gå bra.
 
Då är där ju 4,5 meter gräs som inte blir klippt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.