Skriver detta från appen för att slippa reklam. Jag hoppas dock innerligt att ni låter forumet vara kvar i Tappatalk.
 
Reklamfritt..
 
Per Eskilsson skrev:
Tusen tack för alla synpunkter.

Det känns ju inte roligt att det är så många av er som upplever det så negativt att bli av med tapatalk.

Vi ska ta oss en riktig funderare den närmaste veckan. Vi stänger inte av tapatalk under den tiden.

Gott Nytt År!


Skickat från Byggahus appen
Tack Per!
Jag tror att det är rätt väg att gå. Jag har en ide' till dig, men jag tar den via PM.
 
Jag skulle kunna tänka mig köpa rätten (prenumeration/medlemskap) att fortsätta använda BH via tapatalk, som kompensation för att jag inte ser reklamen...
 
  • Gilla
jlinxx och 1 till
  • Laddar…
markusla skrev:
Jag skulle kunna tänka mig köpa rätten (prenumeration/medlemskap) att fortsätta använda BH via tapatalk, som kompensation för att jag inte ser reklamen...
Jag sa samma sak redan i februari, verkar dock inte vara intressant.
 
markusla skrev:
Jag skulle kunna tänka mig köpa rätten (prenumeration/medlemskap) att fortsätta använda BH via tapatalk, som kompensation för att jag inte ser reklamen...
Det är ju statistikproblemet oxo.. :cool:
 
Mmmm tänkte inte på det ;)
 
Per Eskilsson skrev:
Tusen tack för alla synpunkter.

Det känns ju inte roligt att det är så många av er som upplever det så negativt att bli av med tapatalk.

Vi ska ta oss en riktig funderare den närmaste veckan. Vi stänger inte av tapatalk under den tiden.
Så ska det låta! Slipper jag dessutom svänga ihop en proxy för Tapatalk...

Fundera gärna i banorna betalmedlemsskap med löptid på ett år, rimlig summa pengar (hundringen, mer kan väl inte reklamen dra in på en enskild användare?) och Tapatalkstöd. Strutar själv i eventuella blänkare om att man är betalande under avataren. För min del är det ett sätt att slippa eländet, dvs reklamen. Det kan jag förvisso göra med diverse filter men det sker oftast endast eftersom några andra alternativ inte finnes.
 
  • Gilla
daniellindholm och 1 till
  • Laddar…
Jag har inte läst alla sidor och är ingen större postare direkt. Vill bara säga att den dagen BH försvinner från Tapatalk försvinner forumet för mig. Så enkelt är det.
 
  • Gilla
jlinxx och 2 till
  • Laddar…
Det slog mig att om ni stänger av Tapatalk så försvinner nästan alla gnällspikar från forumet.. (y)

:D:D:D
 
bobas skrev:
Det slog mig att om ni stänger av Tapatalk så försvinner nästan alla gnällspikar från forumet.. (y)

:D:D:D
Bara döda fiskar flyter med strömmen. Antar att du är en död fisk?
 
zenobia skrev:
Bara döda fiskar flyter med strömmen. Antar att du är en död fisk?
Jag tycker bara att folk är lite för lika småbarn som säger "vill ha, vill ha"..

Ämnet har ältats bra längre nu och hade det varit en vanlig tråd skulle den varit stängd vid det här laget.

Bh har hört vad folk vill och gör vad de vill med forumet..

Personligen tror jag folk är för beroende för att inte installera appen om Tapatalk spärras.
 
Bowman
Jag tycker det är värre med "folk" som alltid ställer dig på den mest "pk-aktiga" sidan för att vara viktig och vinna billiga poäng.
 
  • Gilla
CarlMagnus
  • Laddar…
bobas skrev:
Det slog mig att om ni stänger av Tapatalk så försvinner nästan alla gnällspikar från forumet.. (y)

:D:D:D
Jag gnäller inte utan konstaterar bara att jag inte kommer besöka forumet utan Tapatalk. Idag är jag aktiv på 7 olika forum via programmet och jag kommer inte köra med olika appar för olika forum. Så enkelt är det. :)
 
  • Gilla
lorens och 2 till
  • Laddar…
Müssli skrev:
Jag gnäller inte utan konstaterar bara att jag inte kommer besöka forumet utan Tapatalk. Idag är jag aktiv på 7 olika forum via programmet och jag kommer inte köra med olika appar för olika forum. Så enkelt är det. :)
Precis
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.