Sätta taklist! Helt totalt omöjligt för mig att lyckas med hörnen :what:
 
Skrapa bort sån där äcklig tjärpapp eller vad det heter som ligger under många gamla golv. Tala om tröstlös syssla.
 
Bära upp 120cm gipsskivor till övervåningen
Putsa
Måla

Spackla o slipa tycker jag är OK så länge man kan hålla det dammfritt med tex excenterslip och dammsugare.
 
renovera fönster, krypa ner i 3-kammarbrunnen för att försöka rensa utloppet till infiltrationen med högtryckstvätt är inte heller nån höjdare...
 
  • Gilla
RoTe
  • Laddar…
Har precis avslutat lister i taket, sådana dära hålskärslister (eller vad det heter), typ jävulens påfund, vet inte hur mycket jag sågat fel innan jag gjode mallar.
 
  • Gilla
LarLam och 1 till
  • Laddar…
Att montera lister på betongvägg... Boooring!
 
  • Gilla
Wirre740
  • Laddar…
Klippa gräsmattan är tortyr, hoppat av husköp pga för stor gräsmatta;)

Måla verkar många tycka är tråkigt, men de är något ja gillar !

Spackla och slipa suger, likaså tapetsera
 
buspojken skrev:
Klippa gräsmattan är tortyr, hoppat av husköp pga för stor gräsmatta;)

Måla verkar många tycka är tråkigt, men de är något ja gillar !
Målar du åt mig så klipper jag gräs åt dig? :D
 
buspojken skrev:
Klippa gräsmattan är tortyr, hoppat av husköp pga för stor gräsmatta;)

Måla verkar många tycka är tråkigt, men de är något ja gillar !

Spackla och slipa suger, likaså tapetsera
Naturtomt och lycklig icke ägare av gräsklippare... :D
 
Helt klart med på den dealen, köpte radhus för att slippa gräsmatta, men nu tjatar "regeringen" här hemma om hus, och som tur är finns de robot gräsklippare nu för tiden, kosta va de kosta vill
 
LarLam skrev:
Att montera lister på betongvägg... Boooring!
Jag kan bara säga att det är skitkul när man har en sån här i arsenalen! (y)
 
Bära material uppför krångliga trappor och tjuriga fruntimmer är det värsta jag vet speciellt om de är tjuriga utan anledning. :)
 
verktygsgurun skrev:
Bära material uppför krångliga trappor och tjuriga fruntimmer är det värsta jag vet speciellt om de är tjuriga utan anledning. :)
Fast bär du material uppför fruntimren så är det väl inte konstigt om de blir tjuriga. :p
 
Det värsta jag vet har jag aldrig gjort, nämligen tapetsering. Jag är övertygad om att resultatet skulle bli mycket dåligt och att jag skulle bli stressad, missbelåten, grinig och sur. Därför har jag aldrig ens tänkt tanken att själv tapetsera.
 
Jag hatar verkligen kyla. Alltså verkligen hatar, allt som har med minusgrader att göra är bara värdelöst. Det är kallt, man blir kall, saker fryser fast, saker funkar inte som dom ska, allting är segt. USCH!
 
  • Gilla
Mugmaz och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.