Kört till tippen med slipdamm.
 
Tagit upp bryggan, nu är mörkret nära.
 
Byggt vidare på mina garageportar, börjar likna ngt iaf...
 
  • DSC_0527.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D09
Borrat hål för kaminens tillluft :)
 
Har byggt ett provisoriskt vinterskydd eftersom vi inte hinner bygga verandan innan vintern.

IMG_5275.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fler bilder finns på bloggen.
 
  • Gilla
mycke_nu
  • Laddar…
Mikael_L
MagnusSt skrev:
Byggt vidare på mina garageportar, börjar likna ngt iaf...
Ja nu kan man inte stjäla riktigt stora prylar längre ... (y)
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Ja nu kan man inte stjäla riktigt stora prylar längre ... (y)
Måste nog fixa ett bättre lås än en snabbtving om de ska funka som stöldskydd är jag rädd :)

Kan förövrigt meddela att om man tar de gamla portarna, skruvar ihop de med reglar så är de skittunga att lyfta upp och ställa i porthålet.
 
MagnusSt skrev:
Måste nog fixa ett bättre lås än en snabbtving om de ska funka som stöldskydd är jag rädd :)
Det kan räcka. Buset är ofta inte så smarta... Är det dessutom en billig/sunkig/kärvande snabbtving får de aldrig upp den. :D
 
Mikael_L
Nä precis, de pangar rutan på din bil istället (även om den var olåst) och snor GPS-en men skiter i laddkabeln till den.
 
Mikael_L skrev:
Nä precis, de pangar rutan på din bil istället (även om den var olåst) och snor GPS-en men skiter i laddkabeln till den.
He, He... Det finns dock "undantag", se mitt inlägg här...
 
Idag har jag lånat en gersåg av farsan och börjat sätta foder kring dörrarna i hallen. Monterade även en golvsockel. Sågade bara fel en gång!
 
Sågat ur ett antal råspontsbrädor för att dra lite slang i väggarna (för detta ändamål uppfanns Multimaskinen), hittade en dold kopplingsdosa :(... Blir något att bita i då jag inte kommer åt den.
Klippt gräset och funderat på var jag ska förvara lite läkt.
 
Putsat källarväggar.
 
Spikat lite panel...
 
Monterat nytt entretak.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.