Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Tänkte bryta tråkiga inlägg nu.

Jag Har haft min landroid i 8 veckor nu. Och den har funkat helt pekfekt, den har inte stannat eller fastnat, inga problem med hjulen (wobblandet). Alltid tagit sig till laddstationen utan problem. Knivbladen vände jag i vecka 7. Och ang klockan så har den ändrat sig 6 min på dom här 8 veckorna, och det är ju inget att bry sig om. Detta är antagligen den bästa prylen jag har köpt😄. Hoppas nu bara att den fortsätter lika bra framöver😉
 
  • Gilla
jorsm och 3 till
  • Laddar…
peternicklas
mmange halmstad skrev:
Tänkte bryta tråkiga inlägg nu.

Jag Har haft min landroid i 8 veckor nu. Och den har funkat helt pekfekt, den har inte stannat eller fastnat, inga problem med hjulen (wobblandet). Alltid tagit sig till laddstationen utan problem. Knivbladen vände jag i vecka 7. Och ang klockan så har den ändrat sig 6 min på dom här 8 veckorna, och det är ju inget att bry sig om. Detta är antagligen den bästa prylen jag har köpt. Hoppas nu bara att den fortsätter lika bra framöver
Kan bara instämma. Har haft min i 3 månader och den har fastnat 4 gånger men det har varit mitt fel. Underbar klippar till ett helt fantastiskt pris. Väntar med spänning på den uppdatering som kommer(y)
.
 
  • Gilla
mmange halmstad
  • Laddar…
peternicklas skrev:
Kan bara instämma. Har haft min i 3 månader och den har fastnat 4 gånger men det har varit mitt fel. Underbar klippar till ett helt fantastiskt pris. Väntar med spänning på den uppdatering som kommer(y)
.
Ja det är en härlig maskin😄
 
  • Gilla
peternicklas
  • Laddar…
mmange halmstad skrev:
Tänkte bryta tråkiga inlägg nu.

Jag Har haft min landroid i 8 veckor nu. Och den har funkat helt pekfekt, den har inte stannat eller fastnat, inga problem med hjulen (wobblandet). Alltid tagit sig till laddstationen utan problem. Knivbladen vände jag i vecka 7. Och ang klockan så har den ändrat sig 6 min på dom här 8 veckorna, och det är ju inget att bry sig om. Detta är antagligen den bästa prylen jag har köpt. Hoppas nu bara att den fortsätter lika bra framöver
Jag håller med. Har bara kört några veckor på en mycket besvärlig tomt och resultatet är redan toppen. Jag har problem med att den inte alltid orkar ända hem vid laddning, men det är helt och hållet mitt fel eftersom jag har aldeles för mycket lina (450 m). Ångrar inte en sekund att jag köpte den.
 
  • Gilla
MBygga och 3 till
  • Laddar…
Också väldigt nöjd! Enda problemet är att min slinga (tomtgräns med häck) ligger lite sluttande. Inget problem med klippningen, men i blött gräs så kan Jorge inte stanna fort nog utan "glider" utanför slingan. Samma händer ibland vid hemfärd. Har nu beställt dubb som jag sett här på forumet, hoppas det löser det problemet.
 
  • Gilla
mmange halmstad och 1 till
  • Laddar…
En uppmaning till alla som skriver i tråden - denna tråd handlar om Worx Landroid och alla diskussioner om andra märken bör tas i annan lämplig tråd. Oavsett tråd så ber jag er alla att respektera varandra och sluta med påhopp och annat trams.
 
  • Gilla
Wulfram Zneijderhaan och 8 till
  • Laddar…
M@ZE skrev:
Om du väljer "Aldras inlägg" istället för "höjdpunkter" vilket min var sorterad på ..

Det verkar som att Worx support inte sköter sig och att folk får mycket felleveranser t ex utan batterier när de handlar worx saker... Enligt FB sidan. Många irrirterade och få "gillar".


Som M@ze skriver, sortera på andras inlägg....

Att sortera på "höjdpunkter" är ju lite väl marknadsföringsaktigt och helt i linje med denna tråd.


En väl fungerande support är A och O när det gäller en ny produkt som denna, tyvärr verkar det som att supportdelen skjutits över på ÅF i Sverige och det är tyvärr inte troligt att Ekohallen, Järnia, Jula mfl kommer att kunna hålla med support jämfört med en direktsupport från företaget.
 
Kul detta, vad 1 positivt inlägg kan göra😄. Ni som hänger i denna tråden, och har haft kontakt med supporten av olika anledningar, tex beställt delar, fått rätt delar eller fel?
 
mmange halmstad skrev:
Kul detta, vad 1 positivt inlägg kan göra. Ni som hänger i denna tråden, och har haft kontakt med supporten av olika anledningar, tex beställt delar, fått rätt delar eller fel?
Jag fick rätt del (kretskort till laddaren) och snabbt gick det.
 
peternicklas
JS80 skrev:
OT men värt att nämna, Ännu en tillverkare ger sig in i marknaden [länk]
Ja OT men såg detta i förra veckan. Kul med fler märken driver utvecklingen framåt.
 
peternicklas
mmange halmstad skrev:
Kul detta, vad 1 positivt inlägg kan göra. Ni som hänger i denna tråden, och har haft kontakt med supporten av olika anledningar, tex beställt delar, fått rätt delar eller fel?
De som har skrivit i denna tråden tror jag alla har uppfattad supporten som mycket bra och snabb. Ett problem fanns då de inte hade reserdel hemma, tror det var en hjulhubb. Skulle tro att den dåliga supporten som det skrevs om kan hänföras till en kraftig expansion både i försäljning och antal nya produkter. Märkligt att de har kvar en direkt support till kund. Många går ifrån detta och låter resp. land ta hand om supporten.
 
peternicklas
theon skrev:
Det verkar som att Worx support inte sköter sig och att folk får mycket felleveranser t ex utan batterier när de handlar worx saker... Enligt FB sidan. Många irrirterade och få "gillar".


Som M@ze skriver, sortera på andras inlägg....

Att sortera på "höjdpunkter" är ju lite väl marknadsföringsaktigt och helt i linje med denna tråd.


En väl fungerande support är A och O när det gäller en ny produkt som denna, tyvärr verkar det som att supportdelen skjutits över på ÅF i Sverige och det är tyvärr inte troligt att Ekohallen, Järnia, Jula mfl kommer att kunna hålla med support jämfört med en direktsupport från företaget.
Som det står i manualen så är det ett annat företag som sköter supporten i Sverige.
 
theon skrev:
Det verkar som att Worx support inte sköter sig och att folk får mycket felleveranser t ex utan batterier när de handlar worx saker... Enligt FB sidan. Många irrirterade och få "gillar".


Som M@ze skriver, sortera på andras inlägg....

Att sortera på "höjdpunkter" är ju lite väl marknadsföringsaktigt och helt i linje med denna tråd.


En väl fungerande support är A och O när det gäller en ny produkt som denna, tyvärr verkar det som att supportdelen skjutits över på ÅF i Sverige och det är tyvärr inte troligt att Ekohallen, Järnia, Jula mfl kommer att kunna hålla med support jämfört med en direktsupport från företaget.
Sorteringen får du skriva till Zuckerberg och klaga på för av någon anledning så sorterar FB by default på höjdpunkter.

Sen verkar de inlägg jag såg vara ickesvenska och rör dessutom allsköns trädgårdsredskap från Worx. I Sverige sköts supporten av Landroid via separat servicekanal som om jag läser i tråden sköter sig alldeles utmärkt. De kontakter jag haft med dem kan jag skriva under på har varit utmärkta, bl.a. fick jag skruv till de nio knivar som ingick i orginalsatsen redan dagen efter och gratis dessutom. Om de skulle varit med eller inte från början var dock inte helt tydligt men det åtgärdades i alla fall perfekt för min del.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.