Blev en beställning via tyska Amazon från ACH AUTOCOLOR Marc Becker KG :) Så nu är man i väntans tider.
 
Funderar på om man skulle beställa en nu när Euron ligger på en vettig nivå... Extra skena, skarvstycken, tvingar, väska till skenorna, parallell anslag, back-stop. Något mer man kan tänkas behöva? Extra klinga?
 
Ja en extra klinga samt en klyvklinga, d.v.s. Pantherklingan. Sen är det alltid trevligt med en fintandad klinga för laminat och liknande.
 
Väskan är i mitt tycke meningslös om du inte kommer kånka runt på skenorna hela dagarna. Tycker den är bökig som stationär förvaring.
 
OK, väskan tänka jag skulle vara bra att förvara skenorna i så de inte blir skadade, men det klarar man kanske ändå? (Eller så köper man väskan så man är coolast i garaget! ;))
 
Konstaterar att Mafell MT55 också verkar vara en bra sänk. Vad säger ni MT55 eller Festool TS55R?
 
Då var en TS55REBQ beställd. Extra skenam, klingor mm också Skall bli kul att bygga nytt trädgårdsförråd! :)
 
P
Köpte oxå en TS55R, sålde iväg min gamla TS55, nu i efterhand funderar man ju varför jag gjorde det.. har ju redan en formatsåg:surprised: ..

nåja man måste samla på nåt med, går ju inte att samla på centrotec lådor längre så :thumbdown:
 
@Stefan: Jag har handlat från Gerschwitz flera gånger och det har fungerat klanderfritt varje gång, så handlaren kan jag i varje fall rekommendera. Hur det är med priset har jag dålig koll på...
 
Jo, jag har köpt av dom med så det var mest modellen jag tänkte på. Bra pris är det i alla fall.
 
RQ-Modellen är en snikvariant som saknar motorbroms och elektronisk hastighetsreglering.
 
alla bokstäver... REBQ. Exakt som du länkade till.
E= Elektronisk varvtalsreglering
B= Motorbroms
Q= PlugIt kabel

(R tror jag kommer från Modellnamnet för att skilja den åt från föregångaren)


[h=1][/h]
 
Tack för klargörandet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.