peternicklas skrev:
Har du källa på det.
Om jag inte missminner mig så var det du själv som påstod att det sålts hela 2000 LD i Sverige vilket är en mycket bra siffra om den stämmer.
 
peternicklas
Nimajneb skrev:
Om jag inte missminner mig så var det du själv som påstod att det sålts hela 2000 LD i Sverige vilket är en mycket bra siffra om den stämmer.
Det är ju länge sedan jag skrev den siffran. har nog ökat till 3000 bara i Sverige. Finns ju inga Bosch att köpa samt att HQ behåller sitt höga pris ger en bra försäljning för Landroid.
 
Nimajneb skrev:
Nu rör du väl ihop det, TS har väl inte installerat något då Indegon inte ens finns på marknaden.
Är det inte bättre om du går tillbaka till din LD tråd och hjälper alla dina kompisar där vilket ja uppfattar att du gör på ett ypperligt sätt.
Japp, det gick visst lite för fort, ber om ursäkt för det :surprised:. men jag ber inte om ursäkt för att jag läser fler trådar än Landroiden och med tanke på hur många trådar du figurerar på är du nog inte den som skall tillrättavisa på det sättet även om jag också tog till mig det positiva.
 
"Jaase baaarna" skulle min avlidna farmor sagt. Uttrycket är Skellefteå-bondska och uttrycks uppgivet när barnen inte kan hålla sams utan strider som bara barn kan.

Vuxna män, för jag antar att kvinnor inte skulle nedlåta sig till att hålla så låg på debatten, kan ni inte kivas via PM till varandra istället för att smutsa ned forumet?

Jag har under semestern följt några trådar som intresserar mig och förundras över aktiviteten och tonen hos vissa forumiter. Ni som känner er träffade - gör det också! Gör sedan bot och bättring!
:(
 
  • Gilla
Kalle LKPG och 4 till
  • Laddar…
Toddbertuzzi skrev:
"Jaase baaarna" skulle min avlidna farmor sagt. Uttrycket är Skellefteå-bondska och uttrycks uppgivet när barnen inte kan hålla sams utan strider som bara barn kan.

Vuxna män, för jag antar att kvinnor inte skulle nedlåta sig till att hålla så låg på debatten, kan ni inte kivas via PM till varandra istället för att smutsa ned forumet?

Jag har under semestern följt några trådar som intresserar mig och förundras över aktiviteten och tonen hos vissa forumiter. Ni som känner er träffade - gör det också! Gör sedan bot och bättring!
:(
Och det skall komma från en som för några inlägg sedan skrev " Vadå inte bråka? Tänk på att detta är ett forum och som varande detta så är det en mänsklig rättighet att ta till hårda ord, raljera och överdriva! " ;) Får väl snabbt tillägga att jag skojar lite nu. Men jag håller med dig om att det går överstyr ibland och jag blir den förste att backa ur, från nu försöker jag endast att tillföra sakkunskap om jag nu skulle råka ha någon sådan :cool:.
 
Ber om ursäkt. Det inlägg som du refererade till var meningen som ironi. Dumt av mig. Funkar sällan eller aldrig i skrift!:)
 
Toddbertuzzi skrev:
Ber om ursäkt. Det inlägg som du refererade till var meningen som ironi. Dumt av mig. Funkar sällan eller aldrig i skrift!:)
Det förstod jag väl, därför mitt tillägg om att jag skojade lite med dig ;).
 
  • Gilla
Toddbertuzzi
  • Laddar…
Prins Daniel skrev:
Ja, nästan lite sent på säsongen nu. Väldigt synd, jag är verkligen nyfiken på den maskinen. Kan behövas lite nytänkande och fler aktörer på gräsklipparfronten.
Bestämde mig idag att jag köper Boschen även om den levereras senare.
Har haft möjlighet att testa/köpa en Stiga Autoklipp 520, men jag måste bara få testa den nya tekniken som Boschen har. Kommer givetvis att dela med mig av erfarenhet/ testandet här.
 
  • Gilla
theon och 5 till
  • Laddar…
INDEGO skrev:
Bestämde mig idag att jag köper Boschen även om den levereras senare.
Har haft möjlighet att testa/köpa en Stiga Autoklipp 520, men jag måste bara få testa den nya tekniken som Boschen har. Kommer givetvis att dela med mig av erfarenhet/ testandet här.
Hade någon förväntat sig något annat av dig......;)
Användarnamnet förpliktigar. :)
 
  • Gilla
theon och 1 till
  • Laddar…
Hur går det med leverans av robotklipapren, någon som hört något mer? Cheapy skriver ju v 33/34 och idag är det torsdag v.33
 
mortimer skrev:
Hur går det med leverans av robotklipapren, någon som hört något mer? Cheapy skriver ju v 33/34 och idag är det torsdag v.33


Enligt deras kundtjänst kommer den förmodligen tidigast v36.....
33/34 var tidiga uppgifter
 
Jag blev uppringd av Järnia och fick besked om att leveransen är framflyttad till v 36, om jag fortfarande var intresserad fick jag 2500:- rabbat.
 
2500kr i rabatt på officiella priset av 15.000 är drygt 8% i rabatt, det hade jag nappat på iaf.
Cheapy ger samma leveransbesked, v 36
 
6
mortimer skrev:
2500kr i rabatt på officiella priset av 15.000 är drygt 8% i rabatt, det hade jag nappat på iaf.
Cheapy ger samma leveransbesked, v 36
Blir väl 16,7% i rabatt?
 
Precis, tryckfelsnisse som var framme nu på fredag eftermiddag :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.