Status
Tråden går ej att kommentera.
Vi kommer förmodligen göra ett längre test imorron samt filma det å lägga upp på tuben
 
JS80 skrev:
Japp, men vi testade som sagt bara snabbt, den ena va trött å körde hem för laddning
Det blir att ladda den andra manuellt då... Går det att lösa auto laddning av 2 klippare i praktiken? Annars blir det mer en kul test utan praktisk nytta ;-)
 
falmark skrev:
1 st laddare/slinga och 2 st klippare...?
Yes, vi körde båda på min slinga. Men bara en kort stund. Ska göra ett lite längre test imorgon och se hur de reagerar
 
JS80 skrev:
Japp, men vi testade som sagt bara snabbt, den ena va trött å körde hem för laddning
Och ni är säkra på att det är en hane och en hona?
 
  • Gilla
JS80 och 1 till
  • Laddar…
Prins Daniel skrev:
Och ni är säkra på att det är en hane och en hona?
Om ni släpper loss dom så att dom får utlopp för sina naturliga drifter och det blir ungar, gör ni patentintrång då?
 
  • Gilla
JS80
  • Laddar…
Avkomman från 2 landroid blir kanske en indego? 9månaders leveranstid? :)

Ledsen för ot, var bara tvungen..
 
  • Gilla
INDEGO och 1 till
  • Laddar…
peternicklas
boltis skrev:
Avkomman från 2 landroid blir kanske en indego? 9månaders leveranstid? :)

Ledsen för ot, var bara tvungen..
(y)
 
peternicklas skrev:
Jo de håller på med lite nya saker. Provade att titta på sidan men det är serverfel just nu.
Kan vara därför som priset i Finland är så lågt, utförsäljning av gammal model. Ska bli intressant att se vad de kommer med samt om patentet är klart.
Ändå konstigt att sidan bara försvann inte ett spår av klippare.
 
peternicklas
fludde skrev:
Ändå konstigt att sidan bara försvann inte ett spår av klippare.
Ja den gamla sidan är nu länkad till Worxs huvudsida.
Om man spånar lite helt fritt.
Bosch har problem med leverans, kan det vara HQ och deras patent som spökar????
Landroid har problem med HQs patent MENhar en egen patenterad lösning på gång.
Båda företagen har huvudkontor i Tyskland.
Ett litet byte, Landroid får Boschs lösning på klippmönster - Bosch får Landroids lösning på slingan??????
Konkreta kommentarer, snälla!!!!
 
peternicklas
falmark skrev:
Det blir att ladda den andra manuellt då... Går det att lösa auto laddning av 2 klippare i praktiken? Annars blir det mer en kul test utan praktisk nytta ;-)
Det skulle kanske kunna fungera om laddtiden var kortare än klipptiden.
 
Landroids nya lösning som många väntar på är väl till för att ta hand om problemet med två slingor intill varandra om jag fattat det rätt. Dvs en helt ny finess för Landroiden, något de inte hade tidigare. HQs stämning kan alltså inte ha handlat om stöld av den tekniken, de hade den ju inte.

Landroidens nya lösning borde alltså inte göra någon som helst skillnad vad det gäller stämningen. (Vilken jag iofs tror är grundlös)
 
peternicklas
Gimbal skrev:
Landroids nya lösning som många väntar på är väl till för att ta hand om problemet med två slingor intill varandra om jag fattat det rätt. Dvs en helt ny finess för Landroiden, något de inte hade tidigare. HQs stämning kan alltså inte ha handlat om stöld av den tekniken, de hade den ju inte.

Landroidens nya lösning borde alltså inte göra någon som helst skillnad vad det gäller stämningen. (Vilken jag iofs tror är grundlös)
Vi vet ju inte ännu inget om deras nya patent. Kan ju finnas mer än bara närhet av annan robot.
 
Mr Robo Cut har fått ett nytt hem..

Hade ett snabb bygge tidigare som jag blev trackad för...

Nu hoppas jag detta bygge blir mer uppskattat....

Go nattt..
 
  • uploadfromtaptalk1344725823495.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
ovsun och 1 till
  • Laddar…
peternicklas skrev:
Intressant då med tanke på patentstriden. Det betyder ju att laddare och klippare inte är parade.
Fast det visste vi ju redan, däremot verkar inte HQ ha fattat det ;)
 
peternicklas skrev:
Vi vet ju inte ännu inget om deras nya patent. Kan ju finnas mer än bara närhet av annan robot.
Patentansökan om vi skall vara korrekta, för den har ju inte gått igenom än.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.