Prins Daniel skrev:
Skulle aldrig falla mig in att använda internet över huvud taget.
Nä, det är ju bara en fluga som snart har gått över :p...
 
  • Gilla
TorbjörnG och 1 till
  • Laddar…
peternicklas
MBygga skrev:
Nä, det är ju bara en fluga som snart har gått över :p...
Det uttalande har nog personen fått ångra många gånger:p
 
Prins Daniel skrev:
Skulle aldrig falla mig in att använda internet över huvud taget.
Underbart. :)
 
Eller som Homer sa: "Oh, so they have internet on computers now." Utvecklingen går framåt.
 
  • Gilla
Prins Daniel
  • Laddar…
peternicklas skrev:
Det uttalande har nog personen fått ångra många gånger:p
Det är inget citat.

För övrigt: Facebook :thumbdown:
 
JonasForssell skrev:
Kanske inte bra för alla men det verkar funka bra för behovet och att hålla uppdaterat. Dessutom är det gratis.

Välkommen!
hur mycket betalar du per månad för att posta här då.. utan att någon annan äger allt du postar.. skulle aldrig falla mig in att skaffa skiten
mail.jpg
 
Vad är det här för tjafs!

Jag tycker istället vi ska hylla ett sånt här initiativ istället för att klanka ner på ett val som TS gjort. Jag tycker iallafall det är hedervärt att han delar med sig av det här för oss som annars aldrig skulle kunna göra något liknande.

Tack!
 
  • Gilla
knicklas och 6 till
  • Laddar…
steffeb skrev:
Vad är det här för tjafs!

Jag tycker istället vi ska hylla ett sånt här initiativ istället för att klanka ner på ett val som TS gjort. Jag tycker iallafall det är hedervärt att han delar med sig av det här för oss som annars aldrig skulle kunna göra något liknande.

Tack!
Har inget emot TS eller initiativet gillar att läsa om det här bara(y) .. alla gillar inte facebook så forsätt skriva och publicera bilder mm så följer jag gärna ditt projekt
 
Mabcus skrev:
Har inget emot TS eller initiativet gillar att läsa om det här bara(y) .. alla gillar inte facebook så forsätt skriva och publicera bilder mm så följer jag gärna ditt projekt
Forumtrådar är utmärkta att föra diskussioner på men inte att samla information på, till det finns det betydligt bättre media t.ex en Fasebookgrupp som i detta fallet. Våga ta steget även om det känns läskigt :rolleyes:.
 
Detta ska bli väldigt roligt. Har laddat ner de fyra filerna, sonen är med i FB, själv vägrar jag! Transistorerna och dioderna, vad är det för några och hur kopplas de in? Kanske har jag missat någon fil.
 
Jag håller på och rita ihop ett kretsschema för maskinen. Då kommer det bättre framgå vad de är till för, hur många av varje och specen på dessa.
Om din grabb kan tänka sig att gå med i gruppen får han automatiskt notiser och uppdateringar på bygget framöver.
Tack för visat intresse!
 
  • Gilla
Germanpilsner
  • Laddar…
Han är så snäll så han går säkert med om jag ber honom. Dags att börja beställa hem lite grejer då så man kommer igång med bygget.
 
Roligt!
Jag skall precis provköra de nya motorerna från Conrad så om du väntar lite får du bekräftat att de håller och levererar innan du beställer något.
 
Då avvaktar jag tills jag vet om de duger. :)
 
Bara den gruppen är väl nog skäl för att gå med i facebook?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.