Hej på er,
Vår Toamoa fick åka iväg till förmån för en Cinderella. Vi fick helt enkelt göra nytt hål i väggen och täcka för det gamla. Ser helt okej ut. Cinderellan har nu varit igång i två veckor och fungerar utmärkt! Vi köpte också via VVS-butiken/Nils och har fått mkt bra bemötande från dag 1.
Kanske Toamoa kan bli en bra produkt så småningom, men i dagsläget känns den ju alldeles för osäker och instabil. Längre/mer omfattande produkttester innan lansering hade varit på sin plats!! Kunden ska inte behöva sköta sluttester.
 
Hej på er alla jag hatar toaletten och har samma problem som er på forumet. Min undran är hur ni gick tillväga för att få pengarna tillbaka? Hur ska man göra? Är det möjligt att få ett återköp?
 
Ako: klart att du ska ha pengarna tillbaka! Kontakta din återförsäljare och förklara problemet, bara.
Själv så bytte jag upp mig till en Cinderella genom samma återförsäljare och hade då inte betalt Toamoan, så jag hade inga pengar att kräva tillbaka...bara betala mer:( Returen får återförsäljare och tillverkare fixa. Hänvisa till tråden på forumet om de låter förvånade över dina problem!! Du är ju inte ensam om man säger så...
 
Hej, ser att det här är en gammal tråd men lyfter den för att höra om det finns fler som testat ToaMoa då jag går i förbränningstankar.
Har produkten förbättrats?

//
 
sysmali
Kan någon verifiera att Toamoa är samma produkt som Separett flame 8000 som sälja via bauhaus ?
 
Jag har haft toamoa i en månad. Har också problem med heat error. Man får stänga av och på 4-5 gånger och dessutom går temperaturen bara upp i 250 grader. Jädra skittoalett. Har försökt att lägga en liten upphöjning i varje hörn som det står att man skall göra för att få kylning underifrån men det hjälpte inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.