Jag har inte varit registrerad på forumet så länge, använde det dock långt tidigare och läste massor. Nu när jag har "kommit igång" kan jag knappt sluta. Jag är ju här på forumet varenda dag nu för tiden. Är det här verkligen hälsosamt ;)? Jag är väldigt tacksam mot den som startade det här forumet. Maken till bra information tror jag inte finns. Jag tror att många delar min uppfattning eftersom det är så många trådar som är aktiva hela tiden. Hoppas att det fortsätter i samma stil i fortsättningen.
 
Det är alldeles för lätt att bli beroende av forum på nätet... speciellt när det handlar om viktiga saker!
Tacka gud för jobbsurfingen bara, annars hade jag inte haft någon fritid kvar ;)
 
faktiskt det enda forum där jag inte sett folk som varit med länge kasta in handduken pga flamewars och dylikt...

känns som folk som är här har annat att svära över, typ sneda väggar, hammare på tummen, tapetsering... (feel free to fylla på ;D )
 
TiGGrE skrev:
faktiskt det enda forum där jag inte sett folk som varit med länge kasta in handduken pga flamewars och dylikt...
::) Förlåt, men vad är flamewars? ??? Flammkrig får jag det till, men det håller väl bara brandmän i lågskor på med? ??? ;D
 
Japp, här har Ni en till beroende. Höll på att bli tokig nu när jag inte är hemma och inte fick min bärbara att fungera med uppkopplingen.
Men nu så.. det finns alltid tid för en titt på byggahus!
Ha en underbart kul helg! Det ska jag fortsätta ha... ;D ;D ;D dricka, grilla, dricka o sen vinna karaoke-tävlingen i falsksångs duett.. i kväll igen!
 
Direkt från susning.nu:

"Flamewar=Flamewar är en sorts diskussionskrig som emellanåt utbryter i elektroniska diskussionsfora. "Vapnen" i kriget utgörs av flames, arga diskussionsinlägg. Stora flamewars kan, till skillnad från krig i verkligheten, vara mycket lustiga att beskåda."

länk: http://susning.nu/Flamewar

/ama
 
Extremt beroendeframkallande. Sitter av det mesta av uppsägningstiden på jobbet med att chatta på Byggahus.se, fast jag borde ägna mig åt överlämningar. :-X :-[
Men det gäller väl att passa på: Som egen företagare kommer jag att ha en mycket strängare arbetsgivare: Mig själv... :'( ;D

mvh
David
 
Ojojojoj, får ju inget gjort, varken arbete, disk eller pluggande :-[ ;D
Verkligen beroendeframkallande! Blir ju tokig också när inga nya inlägg kommer ... måste alla kolla på hockey-VM ? ;)
 
Perfekt med byggahus forumet.Är här ofta. Och som nu på jobbet med ett lång jobb i roboten :)
 
Nää, förstår inte det heller... det är ju minst 3 timmar sedan sist... 8)
 
;D

Jag har nu 3 veckor kvar på mitt nuvarande arbete, undrar vad jag skall göra under denna tid......?

Men sen när jag sitter ute på byggen i mitt nästa jobb blir det mindre tid till detta tyvärr. Men jag får väl gå in hit på nätterna...

/ PJ
 
Beroendeframkallande? Bara förnamnet! Under min arbetslösa tid satt jag alldeles för många timmar och läste på detta underbara forum (även om jag mest varit tyst själv). Nu när jag nyligen fått ett väldigt hektiskt jobb med många långa resor och tråkiga hotell har jag fått abstinensbesvär! ;D
 
Jag kan inte låta bli att skaka liv i denna tråd en sen timme på själva nationaldagen...

Men kan man verkligen bli beroende av en oberoende site???

;D
Ursäkta spammet, jag går och lägger mig istället.
 
Andreas_Hansson skrev:
Perfekt med byggahus forumet.Är här ofta. Och som nu på jobbet med ett lång jobb i roboten :)

Jag kör också automatstyrda maskiner om nätterna så det blir ju några timmars surftid per natt så detta forum är ett riktgt bra tidsfördriv med mycket intressant läsning...
 
Jag kör tidningspress på nätterna och har inget internet hemma (faktiskt) så nu när min 4-veckors, ev 8-veckors semester börjar på söndag är ju frågan hur mycket tokabstinens man kommer att få.

Man överlever väl kanske det med... 8) 8) 8) 8) 8) 8)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.