Som rubriken lyder. När de öser ner regn osv. Själv vill jag inte sätta foten utanför dörren om jag inte måste. Har dessutom bara "utomhussnickra" att göra..... blir mkt tv och dator :)
 
Jag tar fram sågen. Tar in den igen. Tar ut den. Snabbar mig att såga, plockar in den igen ... osv ... :)
 
Läs en bok i soffan...:)
 
Rostlagar bilen.
Börjar dock ledsna lite på det nu då jag än så länge har fyllt upp en halvpall med 3 kragar av sån plåt jag bytt ut.

Det piggar dock upp lite att hänga dit 275/60-20 hjulen och glo lite. :)
 
Städat lite i garaget och fixat spagettigryte-elen som jag retat mig på i 10 år. Studerar lite, håller på att ta ett flygcert
 
instalerat ny vedannläggning :)
 
sukke2k skrev:
Som rubriken lyder. När de öser ner regn osv. Själv vill jag inte sätta foten utanför dörren om jag inte måste. Har dessutom bara "utomhussnickra" att göra..... blir mkt tv och dator :)
Jag gör naturligtvis precis som du, (och troligen samtliga som skrivit här i tråden :p )
småsurfar lite, och mest på bygga hus så klart (y)
 
Är egentligen inte speciellt *väderberoende, det vikigaste med semester är att vara ledig och kunna styra sig själv. Bara det inte blir för varmt...
 
småsurfar. städat garaget. målat vindskivor och värmepumphus (i garaget.) installerat om windows på ny ssd. sen ikväll blir det battlefield 3 med lite piggare maskin.
 
Kollade på en ny trevlig TV-serie på Discovery Channel. Den heter Property Wars. Det är folk i Phoenix som följes som budar på hus dom bara kan se utsidan på. Duger att slötitta på.
 
P
Jobbar! Det vackra vädret kommer i augusti.
 
  • Gilla
Kopparkullen
  • Laddar…
p.lundgren skrev:
Jobbar! Det vackra vädret kommer i augusti.
Absolut! Vi lever på hoppet!
 
janwide
Fiskar och har fixat "gåingarderob" i källaren. Den hade aldrig blivit av om solen skinit!
 
Pysslar med annat som måste göras, fördelen med att ha en del förstående kunder som förstår det tar tid tills man har tid att göra det i verkstaden :)

/K
 
Dricker trädgårdsölen inomhus istället :p
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.