Jag fick besked nyss om att de räknar med att börja leverera från vecka 30. Surt, då jag tidigare fått besked om att det fanns maskiner producerade som bara väntade på release. Men de ska åtminstone kompensera lite, något positivt i det hela.

Nu hoppas jag bara den är så bra som de får den att låta.
 
Vad är det för kompensation?
I måndags när jag beställde min indego såg jag en som gick och bar en kartong ut från försäljningsstället, innehållet var just den nya boschen, så nog allt finns dom.
Märkligare är att de inte hunnit lägga upp manualer osv ännu på hemsidan.
 
Mycket märkligt. Min beställdes på Järnia, kanske bara dom som har problem? Det kan vara den lokala butiken bara som kompenserar, men vi skulle visst få nån batteridriven häcksax från Bosch, och då slipper jag ju pröjsa för en sån med. :)
 
Redigerat:
Det var en järniabutik som mannen med indegon kom ut ifrån.
Jag försökte beställa mer avgänsningstråd eftersom jag behöver ca 300m men det kunde jag inte göra där och då, så det är väl bara att vänta även med detta. Som sagt, det är ett provsläpp och allt är väl inte på plats får man förmoda, nu litar jag bara på mina tidigare erfarenheter med boschprodukter, och jag hoppas att den överträffar mina förväntningar och inte har för många barnsjukdomar.
 
Ja, jag hoppade ju på tåget i blindo (som alla andra), men jag har bara haft positiva erfarenheter av Bosch tidigare, så det var inte så svårt beslut. Men visst, någon gång ska man ju bli besviken på dom med. Bara det inte är nu...
 
Micleg skrev:
Såg för några veckor sedan något om att danskarna skulle få en sådan där klippare så det är nog planerat länge.

Hittade sidan:
[länk]

"Der medfølger en art 26 li græstrimmer værdi 949,00 Kr"

Så mycket för den spontana kompensationen alltså :confused:
Det är inte samma trimmer som jag blivit lovad, den som var på tal här var Isio II, värd 700, men det gör inte mig så mycket, den som Danskarna skickar med har jag redan. :)
 
Granfot skrev:
Jag fick besked nyss om att de räknar med att börja leverera från vecka 30. Surt, då jag tidigare fått besked om att det fanns maskiner producerade som bara väntade på release. Men de ska åtminstone kompensera lite, något positivt i det hela.

Nu hoppas jag bara den är så bra som de får den att låta.
Ja de e surt och nu får man vänta minst 5veckor till enl Bosch. Vi får hoppas att alla som har beställt blir kompenserade på ngt vis.
 
Idag skall Bosch visa upp sina trädgårdsmaskiner på Hornbach i Göteborg. Det stod en lastbil med med stor bild på Indego där igår och jag tänkte gå dit och kolla och se om de har den uppe för demonstration.
 
  • Gilla
miniGranis och 1 till
  • Laddar…
Jag beställde min Indego för ca 10 veckor sen. V27 skulle jag få den,kanske tom v26 sa dom (Järnia i Lerum). Igår sa dom att dom hoppas i början på nästa vecka (v28).
Jag vill inte ha nån häcksax el dyl i kompensation...dra av på priset ist.
GRÄSET VÄXER HÄR HEMMA
 
  • Gilla
Granfot och 1 till
  • Laddar…
torbeno skrev:
Idag skall Bosch visa upp sina trädgårdsmaskiner på Hornbach i Göteborg. Det stod en lastbil med med stor bild på Indego där igår och jag tänkte gå dit och kolla och se om de har den uppe för demonstration.

Fick du någon info? Överväger att ta en sväng dit imorgon om det var nåt intressant
 
Fin maskin men kommer v.33 först. Då är min gräsmatta en djungel ... Nä, detta får vara för min del för l år. Köpte bensin till den gamla klippen istället. Tyvärr.
 
Eriksgatan
Det fanns alltså en fungerande klippare och laddstation att kika på i utställningen i Boschs showroom i långtradaren, menar du? Inte ett sådant tomt skal som flera detaljister fått, utan en fungerande klippare? På Hornbach i Göteborg just nu?
 
Nej, det var ett tomt skal bara. Tyvärr
 
peternicklas
Kanske samma sak med Bosch Indego som med Worx Landroid, problem med patent. Husqvarna verkar vara duktiga på att skrämmas.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.