Såg precis att Ica Maxi säljer Bosch GSR 18-2, med 2 batterier (compact batterierna på 1.3Ah)
för 1599:-

Det står inget om ifall den kommer i någon L-boxx eller inte, men ordinarie priset ska vara 2599:-, dvs ungefär vad andra handlare tar för samma maskin med L-boxx.

T.ex:
http://www.proffsmagasinet.se/verkt...ruvdragare/bosch-gsr-18-2-li-borrskruvdragare


Sidan 15: (Detta gäller Maxi i Bromölla, men finns garanterat på fler Maxi i landet.)
http://maxibromolla.se/erbjudanden_flash.aspx
 
Ojdå, har Ica blivit så high-tech :), den sidan hade jag ingen aning om att den fanns.
 
Upptäckte det nyss :) Skitbra att man kan betala och sen hämta i närmsta butik tycker jag. Slipper man att en sån kampanjvara tar slut innan man är där...
 
Det bästa är att allt som finns på ICA får man handla på ICA-kortet och det går under den allmänna hushållsbudgeten.. ;)
 
  • Gilla
silvr
  • Laddar…
Såg detta erbjudande på Maxi för några veckor sedan, men den sista gicktyvärr mitt framför näsan på mig. Eftersom de tog slut började jag leat efter någon annan i samma prisklass, och hittade den här på Harald Nyborg. En AEG BSB 18G LI-152C.
http://www.harald-nyborg.se/p4333/aeg-borr-skruvdragare-18vli-io,
Fördelen med AEG:n är att den har 13 mm chuck och något lite större batterier.
Men hur står sig denna mot Boschen som diskuteras här?
 
Jag gillar AEG, men i detta fallet tycker jag att Boschen är bättre.

Den AEG modellen känns väldigt plastig och simpel, och den dyrare AEG 18v som jag hade ur den nyare serien hade extremt dålig batteritid så man fick ladda den stup i kvarten.

AEG:s 12v modeller som säljs nu är kanonfina men deras större blir sämre och sämre tycker jag.
 
Såg att MAXI i Borlänge sålde dom utan L-boxx.
 
I min ICA Maxi var det L-boxx men en del andra har varit i pappkartong. Jag köpte denna och är riktigt nöjd så här långt. Snygg, lätt, klarar av det jag ska ha den till med bravur och bra pris samt 3 års garanti om man registrerar den på Bosch hemsida.
 
Ica Maxi i Karlstad har den utan L-Boxx.
 
Kolla så säkerhetstejpen sitter kvar bara. På två boxar hade någon öppnat boxarna (rippad tejp) och troligen tagit innehåll..
 
Bricco skrev:
Kolla så säkerhetstejpen sitter kvar bara. På två boxar hade någon öppnat boxarna (rippad tejp) och troligen tagit innehåll..
Var det färre saker än 2 batterier, en laddare och en skruvdragare samt manualer?

På Ica där jag köpte min var det många öppnade förpackningar men de såg ut att innehålla samma saker som den oöppnade förpackningen jag köpte.
 
Jag tog den enda L-boxen de hade i Hyllinge. Det fanns 9 oöppnade kartonger. Kändes nästan som om boxen var tänkt som visningsexemplar och att man skulle tro att det fanns sådana i kartongerna också. Typiskt Maxi att småluras lite...

En helt annan fråga: Jag stoppade i ena batteriet i laddaren, när jag kom tillbaka pep laddaren. Normalt? Jag har inte varit med om det hos någon annan batteriladdare. Någon annan som märkt det? Jag tror den fungerar som den ska men det är lite irriterande fast den står i källaren och bara är inkopplad när det ska laddas.
 
Kolla manualen, har bosch börjat med ljudsignaler så kan dom säkert stängas av.

Ungefär som Makita har, deras laddare låter ju som en nokia 3310 om man inte stänger av ljudet.
 
Min pep inte. Är det ett pip som låter medvetet eller felaktigt?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.