Status
Tråden går ej att kommentera.
Hur gör du när du försöker avbryta prenumerationen? Klickar du på den nya stora knappen "Sluta bevaka" bredvid Skriv svar och Nytt ämne eller gör du manövern från under Bevakningar?
 
Aha, tack.
 
Jag har försökt kika på hur det ser ut, men jag ser inte att du har någon bevakning alls på den tråden för dig. Kan det vara så att du hade en, men att du klickade en gång på länken för att ta bort den (eller kanske tog bort den direkt i tråden)?
För har du tagit bort den en gång och försöker ta bort den en gång till så är det ganska naturligt att den säger att det inte finns någon bevakning.

I vilket fall, det är flera som har rapporterat att bevakningar spammar ut lite för mycket mail. Vi jobbar på att jaga reda på buggen.
 
Det är möjligt, men jag vet att jag klickade på länken för att ta bort bevakningen redan igår (och idag har det droppat in mail).
 
Problemet med den trasiga avbryta bevakningslänken i "Det har kommit ett svar på"-mailen ska nu vara åtgärdad.
 
Mikael_L
Visst har det försvunnit ett eller två musklick för att lägga till en prenumeration? Nu behövde jag bara klicka i "bevaka", så var det gjort.
Skönt att isåfall slippa en del onödiga klickningar. Även det verkligen kan klassas som i-lands-problem. :)
 
Gilla knappen finns ju faktiskt i Tapatalk åxå, testade på ett inlägg i detta forum och visst gick det.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag får inte forumet att visa obesvarade trådar.
Med min Android klarar inte av att citera längre inlägg :(

Det fungerade klockrent förr.

Ska det förbli så här?

Edit. Går det inte att radera tråden? Bara mitt inlägg!

Edit 2. Vill Ni flytta inlägget till rätt plats?
 
Redigerat:
BigGitt skrev:
Jag får inte forumet att visa obesvarade trådar.
Med min Android klarar inte av att citera längre inlägg :(
Hej!

Menar du ifall du använder webbläsaren eller appen?
 
mattiasp skrev:
Jag tycker att "gilla"-funktionen är tramsig, men så tycker jag också att Fejjan är tramsig. Jag menar, vem bryr sig om att någon "gillar" ett inlägg?

Jag hänger en del på ett annat forum, och där finns en knapp som heter "Dölj användarens inlägg" En sådan funktion skulle jag gärna ha på BH. Det finns några användare som mest skriver en massa UFO-kommentarer som inte tillför något, eller är allmänt hetsiga och provokativa. Deras inlägg skulle jag gärna slippa se.
Användare som du ogillar kan du lägga upp i din ignoreringslista. Kolla i din profil så hittar du funktionen.
 
johan_mlg skrev:
Hej!

Menar du ifall du använder webbläsaren eller appen?
Webbläsaren Google Chrome visar inte obesvarade Trådar.
Medan i mobilen, är det INGEN läsare som klarar av att citera långa inlägg. Det går liksom inte scrolla inom inläggets ramar för att gå till sista tecken.
Man går ner, och sen rullar hela skärmen ner.
 
Jag kann aldrig läsa inlägg #2 för där ligger alltid en stor reklambanner............Använder Windows7 och Chrome.....
 
BigGitt skrev:
Webbläsaren Google Chrome visar inte obesvarade Trådar.
Det får du ta och förtydliga lite mer. :) Du klickar på "Obesvarade" här uppe i headern? Vad händer sedan?

Hur hade du tänkt dig att det ser ut och hur ser det faktiskt ut?


Medan i mobilen, är det INGEN läsare som klarar av att citera långa inlägg. Det går liksom inte scrolla inom inläggets ramar för att gå till sista tecken.
Man går ner, och sen rullar hela skärmen ner.
Hmm. Nu har jag ingen Android-lur här idag så jag kan inte testa själv just nu. Ska försöka testa ikväll eller i morgon.

Tills vidare, prova att göra så att du klickar i texten och sedan använder du piltangenterna eller "dra" dig ner, på samma sätt som du gör för att flytta frammåt eller bakåt i text.
 
sven s skrev:
Jag kann aldrig läsa inlägg #2 för där ligger alltid en stor reklambanner............Använder Windows7 och Chrome.....
Hej!

Kan du ta en skärmdump och lägga upp här på forumet?

Kan det vara så att du har installerat Norton eller något annat "säkerhetspaket"?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.