Använder tidvis Tapatalk för att ögna igenom lite underforum på BH. På sistone tycker jag att Tapatalk inte alls beter sig som jag önskar på så sätt att jag, trots inställning, inte hamnar på senaste olästa inlägg om jag väljer att läsa en tråd med nya inlägg. I stället hamnar man överst på den sista sidan i tråden. Detta hände mig ibland innan BH-uppgraderingen och då fick man gå in i inställningarna i Tapatalk och ändra från-och-tillbaka att man vill läsa senaste olästa inlägget i en tråd. Numera fungerar inte det knepet.

Tycker för övrigt att Tapatalk verkar bete sig rätt på ett annat forum (XDA dev). Någon mer som upplever detta problem? Kanske är det bara min teflon som fått knäpp?
 
  • Gilla
Kattvovven
  • Laddar…
Med tapatalk HD hamnar man numera helt stokastiskt. Ibland 1a inlägget, ibland mitt i, och ibland överst på sista sidan. Ytterst sällan hamnar man där man ska.
 
Jag har samma problem, dvs hamnar på första inlägget på sista sidan. Har tagit upp det ett par gånger i "stora buggtråden", utan någon respons.

Jag är kanske trög idag men vad är "Tapatalk HD"?
 
Redigerat:
Något tjafs för IOS-enheter kanske? :)
 
IPAD anpassad Tapatalk, vet inte om det även finns för Androidplattor.
 
Nimajneb skrev:
IPAD anpassad Tapatalk, vet inte om det även finns för Androidplattor.
Aha, thanx!
 
Jag kör den vanliga Tapatalk:en på iPad. Har dock inte sett de problem ni gör. Däremot repeterar den listningen när man laddar in fler inlägg under "Latest".
 
Johan Gunverth skrev:
Jag kör den vanliga Tapatalk:en på iPad. Har dock inte sett de problem ni gör. Däremot repeterar den listningen när man laddar in fler inlägg under "Latest".
Det är visserligen ett I-landsproblem men f*n va störande det är!
 
Hemmakatten
Använder också tapatalk. Fick ta bort byggahus och lägga in det på nytt i tapatalk. Nu fungerar det som det ska för mig.
 
Är det Windozeprocedurer som ska till för att lösa det? Får testa under morgondagen!
 
Tapatalk strular något enormt jo. Vi har rapporterat buggen till utvecklarna och hoppas att dom kommer fixa så snart som möjligt.

Tills vidare; Är det fler som lyckas få det att fungera så skriv hemskt gärna hur ni gjorde. Det förenklar felsökningen jättemycket!
 
johan_mlg skrev:
Tills vidare; Är det fler som lyckas få det att fungera så skriv hemskt gärna hur ni gjorde. Det förenklar felsökningen jättemycket!
För mig hjälpte det inte att "ta bort" Byggahus och lägga till det igen. Beteendet kvarstår, dvs första inlägget på "rätt" sida visas men inte första olästa inlägget. Dock verkar det vara det första olästa som visas i översikten innan man klickar på tråden...

Detta gäller Tappatalk på en androidlur.
 
Tog bort all data relaterat till Tapatalk, avinstallerade och installerade Tapatalk igen från Google Play. No luck, fortfarande hamnar jag överst på sista sidan i varje tråd isf på första olästa inlägg. Bajs.
 
Får felet med byggahusappen.
 
Ämnar någon representant för BH kommentera problemet eller ska det fortsätta dingla en vecka till?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.