Finns det någon möjlighet att synliggöra inlägg man skrivit i lite bättre?

Det lilla grå ögat är lite litet, byta färg?
 
Det lilla gråa ögat illustrerar att du bevakar ämnet medan den lilla gubben illustrerar att du skrivit i ämnet. Ofta visas de samtidigt.
 
Då funkar det inte. Jag har ett öga på denna tråd, någon gubbe har jag inte sett.

ok, gubben syns. MEN ännu sämre.....
 
Thomas59
Per Eskilsson skrev:
Thomas59, Prova klicka på länken igen och se om det fungerar nu. Jag har gått in i din profil och ändrat från ett "Visa alla"-alternativ som inte finns längre till "Visa forumets standard".
Nej, funkar fortfarande inte i IE9/Vista.
 
Tack för all feedback. Nu känner vi att vi kommit en bit på väg och att de allra mest akuta buggarna hunnit fixats.

Som Marléne tidigare meddelat är vi själva inte helt nöjda med allt men innan vi förbättrar utseendet och funktionerna så kommer vi nu att satsa på prestandaförbättringar och att göra sidan snabbare. Det behövs och det tror vi uppskattas av alla.

Vi bedömer att prestandaförbättringarna kommer att ta 2-3 veckor. Först därefter kommer vi förbättra utseendet och funktionerna som t ex förbättra hur trådarna listas och hur inläggen ser ut.

Redan nu kan jag avslöja att de röda plupparna med stor sannolikhet kommer bytas ut, playknapparna kommer att försvinna och titelkolumnen kommer bli bredare. Färgerna kommer bli lugnare och gyttret av knappar i inläggen kommer försvinna. Visst låter det bra!? :)
 
Bowman
Bowman skrev:
Fortfarande får jag bara mina egna startade trådar när jag trycker på "mina inlägg", och inte alla inlägg jag gjort.
Sam sagt
 
Vi har inte hunnit fixa. Så länge kan du klicka på ditt eget användarnamn och sedan på Visa inlägg. Det är inte snyggt men det fungerar.
 
En lodrät annons hamnar fel på min Samsung tablet. Kanske inte har med uppdateringen att göra, men har ej upplevt detta innan.
 
  • SC20120511-220252.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P
Jag såg samma när jag surfade från min Android mobil (vilket Samsung plattan säkert också är, eller hur?).... Undrar om det inte är något med Android eller så är det så att BH inte håller sig inom web standard...
 
Felrapport:
När jag postar ett svar/kommentar till en av artiklarna får jag följande felmeddelande,
"
[h=1]Error 503 Service Unavailable[/h] Service Unavailable
[h=3]Guru Meditation:[/h] XID: 1364911001

Varnish cache server

"


trots att kommentaren tycks ha kommit fram och sparats.
I detta fallet i artikeln/kommentaren
http://www.byggahus.se/artiklar/solen-minskar-familjens-elnota#kommentarer
 
Det är något vajsing på Visa Inlägg..de senaste inläggen som visas är skrivna i månadsskiftet mars/april.
 
Bezt skrev:
Jag har problem med vissa trådar som inte visas i FF, t.ex. [länk]
Sidan slutar ladda och blir helt vit, öppnar jag den i IE så öppnas den men om jag postar i den visas fel 500 nånting.

Samt denna: [länk]

Sen vissa långa trådar visas inte i sidindelning utan alla inlägg efter varandra, t.ex. denna tråd vilket gör att den laddar väldigt långsamt.
Upplever samma här i FF 12.0 i Google Chrome fungerar det.
 
Jag har också problem med att värsta-elkopplingstråden blir en vit sida.
Sidan går även segt, ibland otroligt segt.
 
Bowman
Per Eskilsson skrev:
Vi har inte hunnit fixa. Så länge kan du klicka på ditt eget användarnamn och sedan på Visa inlägg. Det är inte snyggt men det fungerar.
Ok tack för infon!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.