Status
Tråden går ej att kommentera.
Ok.

Vid tidigare uppgraderingar har man ofta blivit lite snurrig av förändringarna, men denna gång så känns det som att allt fungerar från dag 1. Dessa kosmetiska saker är ju inte direkt något livsviktigt, mer av braha-karaktär....
 
Jag kan också påpeka att det inte fungerar med komma-tecken i filnamn. Det får ni också korrigera.
 
andersmc skrev:
Jag kan också påpeka att det inte fungerar med komma-tecken i filnamn. Det får ni också korrigera.
Menar du när man laddar upp filer?
 
MathiasS skrev:
Ok.

Vid tidigare uppgraderingar har man ofta blivit lite snurrig av förändringarna, men denna gång så känns det som att allt fungerar från dag 1. Dessa kosmetiska saker är ju inte direkt något livsviktigt, mer av braha-karaktär....
Är inte användarvänlighet och utseende typ hälften av en välbesökt site med stort spann ur användargrupperna?
 
Big hand för "nya" forumet, lättöverskådligt och en fräsh känsla. Om man får tycka och tänka håller jag med föregående talare att gilla funktionen är lite fånig, vuxna människor som bygger hus behöver kanske inte en gilla knapp :). Också är sidan lite vänstertung, dock fördel om man vill ha miniräknaren framme eller liknande kan den ligga över bannerna till höger, Upplever också 4.0 snabbare. Får surfa vidare men dethär va en bra uppgradering!
 
phl skrev:
Är inte användarvänlighet och utseende typ hälften av en välbesökt site med stort spann ur användargrupperna?
Jag tycker det är användarvänligt redan nu och utseendet duger - jag tycker nog innehållet är viktigare.
 
  • Gilla
Moki och 1 till
  • Laddar…
MathiasS skrev:
Jag tycker det är användarvänligt redan nu och utseendet duger - jag tycker nog innehållet är viktigare.
Kan bara hålla med! Grattis till er på BH för en bra uppgradering. Ser inga problem med vare sig användarvänlighet eller utseende. Sen är ju vad man tycker om utseende naturligtvis en smakfråga men det finns dock inget som stör mig direkt.
 
Drop-dwon-menyn "Snabbnavigering" har tyvärr blivit sämre. Tidigare kunde man skriva initalbokstav, eller bläddra med pilarna för att komma till önskat forum. Dessa möjligheter har försvunnit nu.
 
Ellagård skrev:
Drop-dwon-menyn "Snabbnavigering" har tyvärr blivit sämre. Tidigare kunde man skriva initalbokstav, eller bläddra med pilarna för att komma till önskat forum. Dessa möjligheter har försvunnit nu.
Ja jösses, nu när jag provar den så är den aningen värdelös, det kan jag hålla med om.
 
johan_mlg skrev:
Menar du när man laddar upp filer?
I namnen på trådarna, eller som blogg-inläget "Så funkar gilla-funktionen, enligt mig". Men det verkar som ni redan fixat det.
 
Test
andersmc skrev:
I namnen på trådarna, eller som blogg-inläget "Så funkar gilla-funktionen, enligt mig". Men det verkar som ni redan fixat det.
Ja, det är fixat tack vare den snabba felrapporten. Tack för felrapporten.
 
För er som inte trivs med layouten så finns något som heter User CSS http://www.opera.com/docs/usercss/
Antar att det även finns i andra webläsare förutom Opera. Väldigt praktiskt att kunna ändra en site så att den exakt passar dina egna behov. Plocka bort like-funktionen som exempel tar ett par minuter.

Duger inte CSS så kan du även gå loss med javascript.
 
Sedan uppdateringen får jag alltid ett mail så snart någon postad i de nya trådar jag lagt till på bevakningslistan. Jag har inte lyckats hitta någon inställning för att ta bort dessa mailutskick, så jag undrar om det är möjligt?
 
Pepparkaka, Du ändrar standardinställningarna för vad som ska vara förvalt under Inställningar > Inställningar > Förinställt bevakningsläge för diskussioner. I din profil ser jag att du har valt "Prenumerera utan påminnelse". Får du en mailnotifiering nu när jag postar detta svar?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.