Inte idag, men igår: Provmålat i nya entrén med tre olika färger men ingen föll riktigt hustrun i smaken så det får bli nya försök...
 
b8q skrev:
Inte idag, men igår: Provmålat i nya entrén med tre olika färger men ingen föll riktigt hustrun i smaken så det får bli nya försök...
Moivationen bar ökar förstår jag :p
 
iof i helgen men skulle bara kolla vad som låg under plastmattan :wow:

d49201245320P8275.jpg
 
Ställt in fjärrvärmen...
 
Förstört spishällen. En klämring till snabbplattan som small av som ett kanonskott. Nog borde det väl hålla längre än i 41 år!? Kommer inte köpa AEG igen.
 
Dammsugit cellplasten i grunden inför nästa våd plast, det var det enda jag hann medan lill-fröken sov.
Dock mycket smidigare att krypa runt i grunden med dottern i vaggan än i magen må jag säga.
 
Mikael_L
Tomas_P skrev:
iof i helgen men skulle bara kolla vad som låg under plastmattan :wow:
Noggrann koll må jag säga. (y)


spararen skrev:
Förstört spishällen. En klämring till snabbplattan som small av som ett kanonskott. Nog borde det väl hålla längre än i 41 år!? Kommer inte köpa AEG igen.
ja precis, här har man trott att AEG är ett kvalitetsfabrikat !!! :rolleyes:
 
Daniel78 skrev:
Föräldrarna till en gammal skolkamrat byggde nytt hus och snickarna fick alla lister levererade med fel färg, och dom ville inte vänta 2 veckor med att flytta in bara p.g.a. listerna, så dom flyttade in och kom överrens med snickarna om att dom själva skulle sätta upp listerna, efter ett par veckor fick dom lister hemlevererat i rätt färg tillsammans med en enkel gerlåda+såg som dom fick på köpet.

10-12 år senare så flyttade dom, då fick jag och sonen åka ut och montera listerna :)

Listerna hade hela tiden legat inplastade i deras vardagsrum bakom soffan..
Då gick det ju raskt ändå, taklister brukar ju ta 15 år, minst...(y)
 
Tomas_P skrev:
iof i helgen men skulle bara kolla vad som låg under plastmattan :wow:

[bild]
Känner igen det där. Jag ska bara kolla lite här, hup flux har man bilat upp hela källaren grävt ur 40, lagt cellplast golvvärma och ny betong :confused:
 
Bytt batteri i givarna till larmet...
 
Lagade gipstaket som jag trampade igenom igår..
 
mycke_nu skrev:
Lagade gipstaket som jag trampade igenom igår..
Bra jobbat ;)
 
Mikael_L
Har man inte jobb så gör man sig ... :p
 
Har fixat lite bättre ventilation i tvättstugan.

IMG_0511.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Ska du sätta en paxfläkt i hålet? :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.