raveper skrev:
Läser man på dessa makita kopiors batteri laddare förstår man rätt fort att ett multi nationellt företag inte skulle stava fel på laddare.
Hahahah, såg att det va felstavat nu! :D
 
Att sedan båda Makita maskinerna har lika beteckning trots olika utseende är väl ytterligare en sak som borde få en att misstänkta fusk........
 
De tog bort Makita annonsen men "Bosch" dragaren är kvar.
De gör väl allt för att tjäna lite extra pengar nu inför bokslutet.
 
Har inte maskintillverkarna något inbytesprogram? Jag köpte ett pirat-Windows på Tradera och skickade förpackningen till Microsoft när jag insåg att jag blivit lurad. 10 dagar senare låg en sprillans äkta Windows i postlådan :)
 
Bedrövligt att Boschen är kvar...
 
quilding skrev:
Har inte maskintillverkarna något inbytesprogram? Jag köpte ett pirat-Windows på Tradera och skickade förpackningen till Microsoft när jag insåg att jag blivit lurad. 10 dagar senare låg en sprillans äkta Windows i postlådan :)
Köp Boschen och prova om du kan få en ny.
 
raveper skrev:
Köp Boschen och prova om du kan få en ny.
Det är en dålig uppmaning. Ironi fungerar inte så bra i skrift alla gånger.
 
mattiasp skrev:
Det är en dålig uppmaning. Ironi fungerar inte så bra i skrift alla gånger.
Det är därför det finns smilies :)
 
Boschen fortfarande kvar. Vad håller de på med?
 
Inte så mycket varning kanske men verkar skumt att maskinerna saknar märkning...

http://www.blocket.se/vasterbotten/Festool_NYA_i_SYSTAINER_SYS_3_T_LOC_37455776.htm?ca=2&w=2

"Hej va i tyskland och hämta en bil och köpte även lite Festool maskiner=verktygernas Rolls-Royce=

Finns ej någon märkning, men mina maskiner jag köpt där tidigare funkar fint _5årsen första köptes skedde i butiken_

(vid köp skickar jag med ett kvitto på att allt är nytt och är äkta festool + 1veckars ångnings rätt kommer det stå m.m.)"
 
Kan ju ha något att göra med ett inbrott hos en Festool handlare i Umeå...
 
Redigerat:
Den här ligger på blocket för 5500:- nypris 8500:- :wow: q(;^;)p

Ganska lik Makitas HR 4500C
 
  • 2100972326.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
End skrev:
[länk]

Måste vara smartaste sättet att slippa undan... Jag vet inte om den ska anmälas eller inte.

"Jag vet inte vad är för märke det är, då lappen på maskinen slitits bort men jag tror att märket är makita."
Nagi49 är känd sedan tidigare.

Jag har meddelat Makita.

Han måste ta bort etiketten helt och får inte nämna Makita i annonsen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.