pinebar skrev:
Den här var lite rolig tyckte jag:
F.d Brandstation
Meh, ingen brandstång. q(;^;)p
 
Man kanske skulle slå sig på att bli privatbrandman.. Och bo på jobbet.

Frågan är ju då hur man skulle få betalt?
 
Bezt skrev:
Meh, ingen brandstång. q(;^;)p
Exakt min tanke också!
 
pinebar skrev:
Den här var lite rolig tyckte jag:
F.d Brandstation
Undrar vad Q-märkt betyder i sammanhanget? Ser ju inte så byggnadsvårdsmässigt ut....
 
timmelstad skrev:
WT-designat skulle jag kalla det...
Vad är det som gör att du benämnder det WT-designat? Är själv inte riktigt säker på hur man definierar just det begreppet... men det liknar ingenting jag sett hos vad jag tror att man menar med WT.
 
jaso skrev:
Vad är det som gör att du benämnder det WT-designat? Är själv inte riktigt säker på hur man definierar just det begreppet... men det liknar ingenting jag sett hos vad jag tror att man menar med WT.
Jag gick mest på magkänsla, men kombinationen av mycket vitt och rostfritt, med "coola" detaljer och inredningsprylar, fast alldeles för mycket och jag får inte känslan av att man tänkt på helheten, utan klämt in alla moderna attiraljer och mönster på mattor, dukar, tapeter m.m. överallt till bristningsgränsen.

Man är medveten om vad som anses "sjysst" men kan inte balansera det och har ingen känsla för "egen touch" utan öser på med det som "ska vara" överallt istället.

Men som sagt, jag är rätt säker på att det inte finns någon vedertagen standard för det begreppet :D Det var därför jag kallade det WT-designat också, inte bara WT. (Det är ju ingen husvagn modell större på en camping, eller hur? ;) )
 
Hjälp! :x
Jag saknar ord!! :wow::O

Vad är det för lådor ovanför vartenda fönster? Elektriska rullgardiner?! :x
Och är hela tomten klädd med sten?

Ja man måste vara bra "cool" i huvet om man genomför ett sånt där bygge..! :rolleyes:
 
,Först hästen och sen kossorna i köket!!! Jag tror jag dör.....
 
tompaah7503 skrev:
...Och är hela tomten klädd med sten? ...

:
Stenrik gräsallergiker?
 
Jag tyckte det påminde en hel del om huset i Huddinge i våras, största skillnaden var de stora maffiga gardinerna i det huset och uteplatsen i det här.
 
Det har legat på Hemnet ett tag å det finns nog en enledning till det....
 
Det är väl underbart med färsk mjölk till frukosten?
 
Men jag tycker att det är fantastiskt kul med folk som vågar ha en helt egen inredningsstil! Mer sånt!
Sköna Hem's stilideal är ju otroooligt tråkiga jämfört med detta.
 
Jo, det är verkligen häftigt. Undrar om man fått bygglov för ett nytt hus med det utseendet?

Det tråkiga är bara att de har tagit bort den där stången att åka ner på. Den hade varit pricken över i.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.