Daniel78 skrev:
"Delvis havsutsikt" :)

[länk]

Skulle nog gå att sälja som 70-tals muséum till någon som vill tjäna bra med pengar på nostalgiska besökare.
Ett klart objekt för Simon & Thomas med all furu.



---
- /Vojma
 
Redan första inredningsbilden med det rokokoinspirerade bordet och spegeln gjorde mig illamående.

På andra bilden finns en minst sagt malplacerad soffa.

Undrar vidare hur mycket pengar dom har lagt ner på gardinuppsättningarna.
 
Här är två gamla "favoriter" som min fru hittat på Hemnet för länge sedan, hon tyckte dom var så "fina" att hon var tvungen att spara bilderna..
Nämnas bör att den första bildserien är från en lägenhet, inte ett franskt slott.
Den sista har nog jobbat på en spegelfabrik.

www.akkk.se/1/
www.akkk.se/2/
 
Raceman skrev:
Nu postar jag inte inte den här länken för att det är något fantastiskt hus eller så, men rulla ned till inredningsbilderna. :D:rolleyes::wow:

Kolla framför allt in sängarna...
80-tal du är här igen. :p
[länk]
80-talet som aldrig försvann... :x
 
Daniel78 skrev:
Här är två gamla "favoriter" som min fru hittat på Hemnet för länge sedan, hon tyckte dom var så "fina" att hon var tvungen att spara bilderna..
Nämnas bör att den första bildserien är från en lägenhet, inte ett franskt slott.
Den sista har nog jobbat på en spegelfabrik.

www.akkk.se/1/
www.akkk.se/2/
Aha!!! Nummer 2 är mycket saknade bilder och nämns i början av denna långa tråd

d^_^bd^_^bd^_^b
 
Raceman skrev:
Nu postar jag inte inte den här länken för att det är något fantastiskt hus eller så, men rulla ned till inredningsbilderna. :D:rolleyes::wow:

Kolla framför allt in sängarna...
80-tal du är här igen. :p
[länk]

Soffa i tvättstugan, första köket så smalt så man inte ens kan stå jämte köksbordet tre kök dessutom. Rena sudentlyan kanske.
 
raveper skrev:
Soffa i tvättstugan, första köket så smalt så man inte ens kan stå jämte köksbordet tre kök dessutom. Rena sudentlyan kanske.
Som jag skrev var det ju inte för husets skull som länkarna lades upp, utan för den smaklösa inredningen. :)
 
inte till salu men har åkt förbi Anders "Idol" Bagges hus på Ekerö
den är grymt j*vla stor
 
Det måste vara en frukthandlare som bor där! Fast det ser ut som att någon har tuggat på melonen på terrassen. (nu saknar jag eeek-smileyn)
 
Johan Gunverth skrev:
Någon förstod inte att Schyffert och Lindqvist var sarkastiska.
Det var nog någon som definitivt gjorde det och utnyttjar det ! :)
 
Jag reagerade mest på att det känns lite snuskigt med vindruvor på handfatet och att trappan ser livsfarlig ut..
 
Det måste väl vara ett skämt, eller? Första bilderna är kanske ok med överdrivet många och stora fruktfat på ställen där man tänkas äta frukt, men vindruvor på handfatet, citroner i handfatet, äpplen i sängen och majskolvar i en hög på golvet... sjukt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.