flamestrike77 skrev:
Ser ut att bli snyggt. Alltid lika kul att veta att någon annans projekt är värre än ens egna ;)
:D Tycker ju samma sak när jag sitter och tittar runt här!! Men TACK!


nihu skrev:
Säger bara en sak efter att ha snabbspolat igenom "projektet", Respekt !
!!!:wow: TACKAR! Nu är det ju "bara" upploppet kvar. Börjar se ljuset i slutet av tunneln nu!
 
Nu är man allt sugen på en uppdatering :)
 
Kalledoo skrev:
Nu är man allt sugen på en uppdatering :)
Ja nu har vi gått utan nyheter i en vecka... Vad händer? ;)
 
Det är så man får skämmas! Det nakna sanningen är den att det är mycket annat som tar tid för stunden. Eller snarare mycket saker som är mycket roligare än spackling och slipning... Men jag ska göra ett ryck ikväll. Det finns inte speciellt mycket att fota just nu. Det är gråa väggar med gråa spackelskarvar just nu.

Om träningsvärken tillåter det.... Tog en tur till fagersta igår och åkte på sveriges första cabelpark avsedd för wakeboard! Träningsvärken är påtaglig idag! Men satan i gatan vad kul det är!

Kolla in http://www.fagerstacablepark.se/ och åk förbi om ni gillar vattensport!
 
erik_n skrev:
Stämmer! Ja absolut, det vanligaste är nog att limma den här typen av golv. Jag valde att skruva eftersom jag lagt golvvärme i glespanel och inte ville bygga på mer på höjden. Annars kan man skruva spånskivor på golvvärmen och sen limma golvet, men det funkade över förväntan att skruva också! Tar som sagt lite tid, men hellre det än attt det inte blir perfekt ;)
mins du vad modellen på golvet hette:)?det var ju bara såå snyggt! Vad fick du ge per kvm?

//
M:)
 
Bump ;)
 
Jaha... här står man med svansen mellan benen och skäms över att det står stilla på hemmaplan. Men nu har jag hittat en målare som kommer in på måndag och gör klart. Ska bli en fröjd att täcka av golvet och få sätta igång med att montera köket!
 
grymt projekt !!
 
trojlee skrev:
mins du vad modellen på golvet hette:)?det var ju bara såå snyggt! Vad fick du ge per kvm?

//
M:)
Köpte det på smee.se och det är en vertikal karboniserad halvglans. betalade omkr 230kr/kvm om jag inte missminner mig.
 
Sitter just nu i en solstol och lyssnar till ljudet av 2 målare som spacklar för fulla muggar. Måste dock erkänna att det rycker i mig. Det är svårt att släppa över arbetet på någon annan när man är perfektionist och kontrollfreak!

Bilduppdatering kommer ikväll!
 
sjalvdrag skrev:
grymt projekt !!
TACK!! Jag kämpar på :)
 
erik_n, Jag måste säga att du är förbaskat duktig!
Kul att följa ditt projekt!
 
cust3000 skrev:
erik_n, Jag måste säga att du är förbaskat duktig!
Kul att följa ditt projekt!
Fantastiskt kul med alla glada kommentarer! Jag lovar att bli bättre på uppdateringarna nu när det är igång igen. Semestern börjar på onsdag så nu har jag tid att få massor gjort närmsta veckorna! Hoppas på att kunna bli klar till sambons födelsedag i början på augusti...
 
2 gubbar, 3.5 timmes arbete senare ser det ut så här:

spackel1.JPG

spackel2.JPG

spackel3.JPG

spackel4.JPG
 
Redigerat:
Gud vilken hemsk tapet. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.