I dag kom hon hem, efter en vecka ute på vägarna (mest stillastående i ompacknings centraler)

Den klarade resan väl och står nu och väntar på mig i verkstan. :D
Gissa om jag är sugen på att provköra henne?
Photo-felder%255B1%255D.jpg

Vad är det för något? Det är en Justersåg från Felder (K915 P)
 
GRATTIS. Man blir allt lite avis. En bra maskin. Ni kommer ha mycket kul tillsammans. Lycka till. En avis snickare.
 
Får man verkligen posta sån verktygsporr? ;)
 
Porr! Får man fråga vad hon kostade?
 
jag vet, det var därför som jag bad om ursäkt. Det är lite porr eller hur.

Jag betalde 49.900 SEK, vilket är ungefär halva priset mot nypris. Den är 6 år gammal men ser nästan ny ut.

Hade egentligen tänkt mig en mindre modell från samma tillverkare men hittade denna på blocket och slog till.
 
Thomas_snickare skrev:
jag vet, det var därför som jag bad om ursäkt. Det är lite porr eller hur.

Jag betalde 49.900 SEK, vilket är ungefär halva priset mot nypris. Den är 6 år gammal men ser nästan ny ut.

Hade egentligen tänkt mig en mindre modell från samma tillverkare men hittade denna på blocket och slog till.
Grattis och avund.

--- Mats ---
 
hur vet du redan att det är en hon??:rolleyes::blushing::p
 
WAAAAAUWWW. Grattis till ett bra köp. Lägg ut en video på Tuben sen så vi får höra motorljudet oxå!;)
 
hur vet du redan att det är en hon??
en sån vacker sak måste vara en kvinna
 
Hua det måste vara världsrekord i lång leverans. Vad skönt att den kom fram hel.
Men med en sådan fin skapelse skall väl inte stå och dra vid oisolerade dörrar den kan ju få rosta.


Mvh Pär H
 
Stort grattis till skönheten!
 
Ahhhhhhhhhhhhh.... den maskinen ville jag köpa, jag såg just den annonsen på Blocket också, men jag har inte inget GIGANTISKT snickeri som vissa har ;), så jag får hålla till godo med min Hammer såg, det "fattas" ju 500 mm på mitt justerbord..... q(;^;)p
 
Thomas_snickare skrev:
en sån vacker sak måste vara en kvinna
Plus det faktum att "hon" har vassa tänder och med lätthet kapar av hela handen om man ger lillfingret! ;)
 
Gruvberget skrev:
Ahhhhhhhhhhhhh.... den maskinen ville jag köpa, jag såg just den annonsen på Blocket också, men jag har inte inget GIGANTISKT snickeri som vissa har ;), så jag får hålla till godo med min Hammer såg, det "fattas" ju 500 mm på mitt justerbord..... q(;^;)p
Så synd om dig, "bara" en Hammer....

;)

Grattis till köpet Thomas! Vi vill såklart se lite sågvideo så småningom!
 
Redigerat:
Jag är mer avis på att du har plats för sågen än på själva sågen men jag är duktigt avis på sågen...
/B som trängs med en Hammer...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.