BINGO.....................inlägg 3000 ! :)


Jag kör med vit granit sedan jag tyckte generalen sprang iväg i oresonliga pengar...

Men det där med spår är där i botten på deras plastdosor för portion också kan jag nämna...
 
Ola78
Grattis till 3000 inlägg:D dock förstår jag inte det där med spåret, är inte snusare själv men frugan säger ju i alla fall att deras dosor är släta.
 
Ola78 skrev:
Grattis till 3000 inlägg:D dock förstår jag inte det där med spåret, är inte snusare själv men frugan säger ju i alla fall att deras dosor är släta.
Tack. :)

Nja... släta är de ändå men bottnen är lite upphöjd i mitten om man säger som så, så det bildas ett lite djupare spår runt om i bottnen...
 
Paul-Staffanstorp skrev:
Tack. :)

Nja... släta är de ändå men bottnen är lite upphöjd i mitten om man säger som så, så det bildas ett lite djupare spår runt om i bottnen...
Ja precis, botten är upphöjd och det är en ganska skarp kant som gör att det bildat ett "dike" längs ut. Inte världens bästa förklaring kanske... Tittade precis i en gammal portionsdosa (Swedish Match) som låg och skräpade och den hade faktiskt det där spåret också.
 
esox71 skrev:
Jag tillvekar eget snus :p. Har sneglat på Kungssnus men tycker att de satserna verkar dyra. Det enda som verkar skilja mot andra tillverkare är deras "specialstärkelse". Vet du var det är för något? En påse majsmjöl eller vad?
Specialstärkelsen är absolut inte det enda som skiljer sig åt. Det är helheten som kvalitet, smak och tillverkningsätt. Du kan inte jämföra deras snussatser med andra.

Vad specialstärkelsen innehåller vet jag inte. Fråga dom, brukar vara väldigt snabba och trevliga att besvara frågor:)
 
jesus1 skrev:
Specialstärkelsen är absolut inte det enda som skiljer sig åt. Det är helheten som kvalitet, smak och tillverkningsätt. Du kan inte jämföra deras snussatser med andra.

Vad specialstärkelsen innehåller vet jag inte. Fråga dom, brukar vara väldigt snabba och trevliga att besvara frågor:)
Ok, ska dra iväg ett mail till dem. Köpte f.ö. en sats av dem i veckan som står och myser i ugnen just nu :D. Ska bli spännande att se om det är värt dubbla priset mot tilbudets snussatser.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.