Kollade på otroligt snygga möbler igår...

www.fogia.se

Ett besök rekomenderas om ni är i stockholmstrakten

Ligger vid Finnboda varv...

/Jonas
 
piliz skrev:
Har lite mer bilder här, men de är inte lika bra...

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]
Är väldigt nyfiken på var du hittat bokhyllan som går i taket?

MVH
 
Väldigt fina bilder allihopa ;D

Nu blev jag nyfiken på hur och var man kan skaffa nalle puh saker på väggen, hmm heter de wallies?

 
det är inte min bokhylla, utan jag tog bilderna som mäklaren la ut när de skulle sälja den lägenheten. Hyllan är för övrigt egendesignad för det rummet!

/ Fredrik
 
Handtagen ovan finns att skåda "live" på toaletterna längst inne (en trappa ner) i Gallerian vid Hamngatan i Stockholm.
 
JonasK skrev:
Handtagen ovan finns att skåda "live" på toaletterna längst inne (en trappa ner) i Gallerian vid Hamngatan i Stockholm.
Hoho, den toaletten är så spejsig att man knappt vet hur man ska bete sig där! Var där i somras och blev helt förvirrad av alla moderniteter. Men snyggt var det! ;D
 
Nu har jag hittat ett danskt sortiment av kaminer som sticker ut....och INTE kostar en förmögenhet.

Kolla hemsidan: www.hwam.com

Vilka skönheter:

getfile.php getfile.php
getfile.php getfile.php

Finns i Sverige hos www.kaminexperten.com
 
Jag tycker att man kan få otroligt mycket bra inspiration genom att titta på bilderna på olika objekt som ligger ute på mäklarnas hemsidor. Enda nackdelen är givetvis att man inte vet vem som är leverantör till de olika saker man ser, men är det bara inspiration man är ute efter så tycker jag att det är perfekt!
 
Lägger upp lite bilder på hur köket blev efter ombyggnad. Bor i lägenhet, därav begränsat utrymme för köket (endast 11,5 kvm). Taket är sänkt 83mm för att få rum med spottar. Allt är inte 100% på plats, men nästan.
Kök från Ballingslöv, vitvaror från Husqvarna, fläkt Thermex.

kkbild17xl.jpg

kkbild23jb.jpg

kkbild37mx.jpg

kkbild45vz.jpg

kkbild56rh.jpg

kkbild63ke.jpg

kkbild73ef.jpg

/RS
 
Snigel skrev:
Hoho, den toaletten är så spejsig att man knappt vet hur man ska bete sig där! Var där i somras och blev helt förvirrad av alla moderniteter. Men snyggt var det!  ;D

Säker på att du gjorde dina behov på rätt ställe ??? ;D
 
Snyggt köksbord.....var har ni köpt det..??

//Vicki
 
Vicki skrev:
Snyggt köksbord.....var har ni köpt det..??

//Vicki
Finns inte att köpa tyvärr. Både diskbänk och köksbord är specialtillverkat.

/RS
 
rsvensso: OTROLIGT snyggt.....man blir helt grön av avund! :-D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.