Tänkte att det är dags med en tråd där man kan inspireras av inredning. Vare sig det är kök, badrum eller en tvättstuga. Posta era bilder här!

Jag börjar med att posta lite bilder från en visning som jag var på i ett hus i Hässelby för ett par månader sedan, och kunde inte låta bli att spara ner bilderna från annonsen! Det var ett så himla fint badrum, inkl wc och även barnens rum som hade Nalle Phu målat på väggarna, med en litet koja inbyggd över sängen!. Helt otroligt!!!

nallephuhus_bad.jpg
nallephuhus_bad2.jpg
nallephuhus_wc.jpg

Och några bilder på Nalle Phu rummet:
nallephuhus_barn1.jpg
nallephuhus_barn2.jpg

/ Fredrik
 
wow,vilka bilder!!!Hade du inte fler bilder på resten av huset?? :p
 
Har lite mer bilder här, men de är inte lika bra...

nallephuhus_1.jpg

nallephuhus_2.jpg

nallephuhus_3.jpg

nallephuhus_4.jpg

nallephuhus_5.jpg

nallephuhus_6.jpg

nallephuhus_7.jpg

nallephuhus_8.jpg
 
Nyhet från Svedbergs. Det här badkaret är bara grymt läckert.....det skall vi ha!

550.jpg

Detta tvättställ är också coolt....

pc104.jpg
 
Calle Anka skrev:
Detta tvättställ är också coolt....
Jaaa ... men klarar man att tvätta ansiktet utan att skvätta över på bänken? Fin som handfat i gästtoa ;)
gaia
 
Ringde faktiskt Svedbergs om detta idag...bänken tål vatten bra och jag är inte som min treåriga son när han tvättar sig....eller rättare sagt badar i handfatet! ;)
 
piliz skrev:
Har lite mer bilder här, men de är inte lika bra...

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]

[bild]
dom var också fina..
 
Piliz, inget dåligt badrum ni har :surprised:
Stilrent!
 
det är inte vårt badrum! Det är bilder från ett hus vi var på visning i, men vi köpte det aldrig... / Piliz
 
Calle Anka,

Vi har haft det handfatet i ett och ett halvt år nu och det ser knappt använt ut. Vi var noggranna med att ha silikon i bakkant samt där skålen och träskivan möts. Sedan får man torka av efter sig då man tvättat sig om det nu skvätter. Kan vara svårt för barnen men man går ju på toaletten flera gånger per dag så någon gång borde en vuxen se om det bildats sjöar. Om det ligger lite vatten en stund är det ingen fara.
Vi är nöjda och alla säger att det är så coolt....

Lycka till,

anna

 
Det låter bra....vi skall faktiskt ha det i vårt badrum. Barnen får ett eget litet badrum med en annan möbel.
Vi har Svedbergs idag och är generellt nöjda. Dock kommer jag inte välja bubbelbadkar igen. Svedbergs toaletter har jag haft problem med också.....

 
Puh - tur att vi inte valde deras bubbelbad då. Tycker annars att det är snyggt med träet på sidorna som de har....

//anna

 
Bubbel är bra om man använder det mycket annars är det skit! Det sätter igen och står de oanvänt så kommer det ut en massa avlagringar nästa gång man kör...det är inte så kul att bada i.

Vi fastnaden för deras badkar ovan....som också finns med bubblor men vi kör utan!
 
Calle Anka får man fråga vad ett sådant handfat kostar? Köper man bara handfatet eller sitter allt i hop? Malin
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.