Barkstöd är standard på MS 260 CB, CB-W och C-VW.

På den "rena" MS260 (utan bokstavsprefix) är den bortrationaliserad då den modellen är en basversion där man får köpa till den. Den rena 260:n är ofta kampanjmodell och extremt prispressad.

Bokstavsprefixen visar att sågen har komfortdetaljer, t.ex. verktygslös kedjespänning eller värme i handtagen.

Barkstöd följer oftast även Husqvarna, nen det är inte alltid det är monterat utan det kan ligga löst i kartongen. Beror på modell och vilken fabrik maskinen är gjord i.
 
Okey då är jag övertygad :)

Tack för all hjälp och alla tips!
 
Nu kanske jag sa att jag var övertygad men jag ringde i vilket fall till ÅF för att dubbelkolla. Och barkstödet skulle ha följt med när jag köpte sågen, han hade glömt sätta på de bara :)

Så nu får jag åka och hämta barkstödet så får jag prova mej fram om jag vill ha de på eller inte!
 
Hur är sågen i övrigt då? Är du nöjd?
 
bax skrev:
Hur är sågen i övrigt då? Är du nöjd?
Nä ja har tyvärr inte hunnit testa den än! Nu står den så fin, ren och orörd i köket så jag är bara framme och klämmer lite på den då och då :)

Men nu äre ju snart långhelg så då får jag ta mitt förnuft till fånga och gå ut och testköra den! Ja kan återkomma med en recension när jag har kört in sågen lite :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.