Gott att höra att du kom loss Jac!
 
Jaha, då missar man dessvärre denna träff också. Får hem och bädda ner mig pga kraftig feber och förkylning. Klent virke helt enkelt...

Hoppas att ni får det kul!

Jörgen
 
erikssonjorgen skrev:
Jaha, då missar man dessvärre denna träff också. Får hem och bädda ner mig pga kraftig feber och förkylning. Klent virke helt enkelt...

Hoppas att ni får det kul!

Jörgen
Det var tråkigt, men det blir fler tillfällen!
 
phl skrev:
Hehe, du kan ju alltid slå mig en pling om vill kolla status i Lund. Jag kan PM:a mitt telefonnummer.
Läser du fortfarande får du gärna PMa, har ännu inte lämnat kontoret för att åka till flyget.
 
Done!
 
Missade tåget, kommer strax efter 19.
 
Tack för en mycket trevlig kväll allihop!
 
Trevlig afton, tack allihop!
 
Hemma igen! Tack för ikväll. d^_^b
 
Hur många kom dit?? Inga bilder igen.

Själv så dök jag ju bara upp som ett trött SMS.
 
Om jag räknar rätt blev vi åtta stycken, exklusive Nimajneb i form av ett SMS.

Mycket lyckat igen!
 
Hoppas det blir en episod III med vad det lider och att den infaller när man är ledig.
 
StyrmanBerg skrev:
Hoppas det blir en episod III med vad det lider och att den infaller när man är ledig.
Tack alla för en god kväll. Bilder saknas, bland annat från julpucksutdelningen som var en trevlig ceremoni, samt katalogen jac hade fått, slår Rocklers...

Vissa bilder bör saknas, till exempel phls exstatiska leenden varje gång någon nämner blocket, begagnat och bra priser.

Ett trevligt inslag om vi är på Glorias nästa gång är att alla tar med sina Rotexar och rubbing oils och finishes, de har gott om testobjekt...

---- Mats ----
 
Tack för en trevlig kväll, även om den inte varade så länge för min del! Men det var verkligen kul att träffa lite mer likasinnade när det gäller verktyg och dyl.

Ett bra initiativ som jag hoppas kommer igen!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.