Hej alla.:)
är helt ny på detta forum så jag har inte hunnit kolla igenom allt ännu men ja undrar om det finns någon som har fått något pris på ett LB-hus classic 135 i standard utförande?

med totalentreprenad?

jag har skickat in en förfrågan till dem men det är nu 3 veckor sedan och inget svar ännu vore tacksam om nån annan som kan ha ett humm om pris läget ville dela med sig lite info.
 
awake skrev:
Hej alla.:)
är helt ny på detta forum så jag har inte hunnit kolla igenom allt ännu men ja undrar om det finns någon som har fått något pris på ett LB-hus classic 135 i standard utförande?

med totalentreprenad?

jag har skickat in en förfrågan till dem men det är nu 3 veckor sedan och inget svar ännu vore tacksam om nån annan som kan ha ett humm om pris läget ville dela med sig lite info.
1780900:-

STANDARD! = Sadeltak.

Kolla den här tråden:

http://www.byggahus.se/forum/referenser-hustillverkare/119157-lb-hus-classic-135-a.html

Ryggåstak, pulpettak, puts... räknas som tillval.
Tydligen får man MEST för pengarna i dagens läge.
 
Redigerat:
tack :)
 
Det varierar mycket ser jag beroende på var man bygger. Priset i Göteborg för 1799600 för sadeltaksvarianten, 1795300 för pulpetvarianten. Antar att det på grund av fraktkostnad kan springa iväg lite i Norrbotten...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.