Fan vad mycket najsiga hus det visas upp i denna tråden d^_^b
 
Gör ett nytt försök.

 
skogshill_vinter.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det är så otroligt fina vinterdagar nu. Vi flyttade in drygt ett år sedan.
 
  • 20100115 002.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mitt under bygget...
 
  • DSCF0716.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
W
Jan-Å skrev:
Jovars, lite utbyggt å lite tillbyggt me tror jag :rolleyes::D det finns en byggtråd Wester, ett av forumets mest avancerade projekt, kolla den. Och nej jag tycker inte alls att det är något fel på proportionerna på det här huset, tvärtom en kanon-kåk!! :wow:
Ja men smaken e ju som baken ;)
Kan nog ha blädrat förbi den tråden men är inte så intresserad av ombyggnadstrådar så jag har nog inte lagt den på minnet.
 
Redigerat:
Jättekul att se alla hus; gamla som nya, stugor och stora villor. Vårt hus är ÄNTLIGEN klart och vi har just flyttat in. Har dock inte i närheten av lika fin trädgård och tomt som alla ni andra har, tvärtom är det så smått så jag kan bara få med hela huset på bild om jag backar in i grannens granhäck...
 
20842_216868714911_582449911_3263000_6834173_n.jpg

Inget vidare ljus i den här bilden, men det var vad jag hade. Tyvärr lite sönderrenoverat i exteriören av tidigare omdömeslös ägare men vi jobbar på det.
 
phpkkuull.jpg

phpwlriws.jpg

Trädgård på framsidan resp. baksidan
 
bullerbybo skrev:
Tyvärr lite sönderrenoverat i exteriören av tidigare omdömeslös ägare men vi jobbar på det.
Vadå, det är väl snyggt med fönster som inte ser ut som en del av huset utan bara som hål i fasaden? ;):D
 
Ja eller hur? För att inte tala om den käcka "moderna" villapanelen med raka 10 cm lockbrädor. Jättepassande på ett hus byggt 1696
 
Tigersågen skrev:
Gör ett nytt försök.

[bild]
så vackert, lyckad val av fasadfärger , tycker jag :)
gaia
 
Skräphuset jag renoverar, men det blir fint!
 
  • DSC_0189.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
estwing. Du pratade i nån annan tråd om att du kanske kunde lägga ut bilder från hur huset ser ut innifrån efter ombyggnationen. Vore intressant att se. Du verkar ju kunna din sak... Det blir riktigt snyggt. Har du några nya projekt på gång?
 
Sylar skrev:
estwing. Du pratade i nån annan tråd om att du kanske kunde lägga ut bilder från hur huset ser ut innifrån efter ombyggnationen. Vore intressant att se. Du verkar ju kunna din sak... Det blir riktigt snyggt. Har du några nya projekt på gång?
hej, hade jag gärna gjort men saken är den att jag har problem att lägga upp bilder här på bygga hus, jag vet ej varför...
så fort det funkar så skall jag.

mvh
estwing
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.