M
: Det är ju dessutom bra att ha vid andra tillfällen, tex om bilen pajjar eller om man fastnar i lång bilkö.
11 svar · 2,0k läst
D
Daniel 109: För att han kör så lite med traktorn att han är rädd för utfällningar i tanken. Dåliga erfarenheter från gammal diesel ur farmartank tror jag. Jag tankar min med HVO.
16 svar · 8,4k läst
X
xLnT: [citat] Lite arbete? Jag tycker det krävs en hel del arbete att plocka/rensa/tillaga 100L hallon, 40L krusbär, 40L röda/svarta vinbär, äppleträd, plommonträd osv.
16 svar · 5,1k läst
·
Dalkarlsbotorpet
Dalkarlsbotorpet: Jag skulle klara mig ganska bra är jag övertygad om. Jag lever normalt utan indragen el. Utöver det satsar jag stort på självhushållning som är min hobby. På matfronten ligger jag bra till, både med djur och grödor. Prepping är egentligen ett ganska nytt ämne för mig men jag har märkt att prepping och självhushåll ofta går hand i hand.
11 svar · 2,5k läst
A
Atom: Vad kostar bygga en villa? Från 2.5 m circa. Min kostade 2.8 år 2005. 156+40 kvm. Om någon byggt, vet personen vad det kostade. Märkvärdigare än så är det inte. Dom som inte byggt, har ingen aning. Därför vänder jag mig till dom som vet.
2 svar · 7,4k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.