Krilleman
Då kommer ju frågan... Är detta inlägg en tråd för egen beundran att man har kommit upp i 4000 inlägg? :x

Svaret är NEJ!

Nog för jag har försökt fylla ut forumet med informativa inlägg angående rörmokeriets knasiga värld med gängor och normer. MEN ett axplock av gudfadrar har gjort så mycket mer:

KOW, Mikael_L, D09, MathiasS, mycke_nu, Nimajneb, hempularen, Nyfiken, pelpet, Bo.Stillberg, Alfredo, thomasx, Enk Projektet, elmont, Paul-Staffanstorp, andersmc, Patrik_hed, mexitegel, Odjuret och alla andra icke nämnda (men ej glömda) forumgudar.

Vilket underbart forum alla bidrar till.

Jag kan bara buga och imponeras vilken tid alla lägger på detta.

Oavsett om man är nykomling med en knasiga fråga, eller forumgud med en likvärdig knasig fråga. Ingen fråga är för dum att ställas på byggahus.se!

Väl mött (y)

Edit: jag kan ju inte stava eller se skillnad på ord!
 
Redigerat:
  • Gilla
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
D09
krilleman_215 skrev:
Då kommer ju frågan... Är detta inlägg en tråd för egen beundran att man har kommit upp i 4000 inlägg? :x

Svaret är NEJ!

Nog för jag har försökt fylla ut forumet med informativa inlägg angående rörmokeriets knasiga värld med gängor och normer. MEN ett axplock av gudfadrar har gjort så mycket mer:

KOW, Mikael_L, D09, MathiasS, mycke_nu, Nimajneb, hempularen, Nyfiken, pelpet, Bo.Stillberg, Alfredo, thomasx, Enk Projektet, elmont, Paul-Staffanstorp, andersmc, Patrik_hed, mexitegel, Odjuret och alla andra icke nämnda (men ej glömda) forumgudar.

Vilket underbart forum alla bidrar till.

Jag kan bara buga och imponeras vilken tid alla lägger på detta.

Oavsett om man är nykomling med en knasiga fråga, eller forumgud med en likvärdig knasig fråga. Ingen fråga är för dum att ställas på byggahus.se!

Väl mött (y)

Edit: jag kan ju inte stava eller se skillnad på ord!
Bra jobbat! :)
 
krilleman_215 skrev:
...
Vilket underbart forum alla bidrar till.

Jag kan bara buga och imponeras vilken tid alla lägger på detta.

Oavsett om man är nykomling med en knasiga fråga, eller forumgud med en likvärdig knasig fråga. Ingen fråga är för dum att ställas på byggahus.se!
...
Du har all heder av din nya "titel", Krilleman_215!

Och det är en enorm skillnad mellan dina faktaspäckade kommentarer och de oftast tramsartade inläggen från ordbajsare som mig.

Jag tar av mig hatten och bugar!

Tillägg
Förväxla inte kvantitet med kvalitet :)
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.