Har sedan tidigare installerat Yale dorman med Verisure modul hemma till två dörrar.
Min fundering kan jag installera samma installation till sommarstugan och kopplat till samma konto på verisureappen. Vid installation skall jag välja ny installation eller installation på befintligt system.
Vill inte sabba min nuvarande installation som jag har hemma som fungerat bra.
 
P
Z Zhuzaoren skrev:
Har sedan tidigare installerat Yale dorman med Verisure modul hemma till två dörrar.
Min fundering kan jag installera samma installation till sommarstugan och kopplat till samma konto på verisureappen. Vid installation skall jag välja ny installation eller installation på befintligt system.
Vill inte sabba min nuvarande installation som jag har hemma som fungerat bra.
Ingen respons men du har säkert löst problemet redan. Svarar här iaf om någon annan undrar samma sak.
Vill man lägga till ett lås/komponent på samma adress och installation välj befintligt system.
Vill man ha separata installationer på olika adresser som är oberoende av varande välj ny installation.
Man kan även flytta komponenter mellan olika system genom att först avinstallera dom och sedan installera igen i ett annat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.