Slår in lösenordet men kommer inte vidare då. . Tror att det är polska, översatt med google och kommit fram till att det står "utanför arbetsområde". Men har ju inte loggat in med lösenordet vilket jag väl borde krävts innan meddelandet kommer upp oavsett språk. Nu kommer jag inte in så att jag kan ändra språk eller något annat.Har bara stängt av den, gjort ren och ställt in i garaget över vintern Har inte gjort några uppdateringar. Backupbatteriet slut. Är helt förvirrad.
 
  • Skärm på maskin med texten "Arpus darba zonas" som indikerar ett potentiellt felmeddelande.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
om backupbatteriet är helt slut så har den glömt password mm också - så du är i något läge motsvarande maskin-reset och förmodligen en default-password i detta läge.

du får kika runt angående vad man gör när maskinen har gjort reset.
 
T tomasli skrev:
Slår in lösenordet men kommer inte vidare då. . Tror att det är polska, översatt med google och kommit fram till att det står "utanför arbetsområde". Men har ju inte loggat in med lösenordet vilket jag väl borde krävts innan meddelandet kommer upp oavsett språk. Nu kommer jag inte in så att jag kan ändra språk eller något annat.Har bara stängt av den, gjort ren och ställt in i garaget över vintern Har inte gjort några uppdateringar. Backupbatteriet slut. Är helt förvirrad.
Jag har samma problem. Fast något annat språk. Slår in pin kod och det står pin ok sen stänger den ner efter 3 försök.
Har du hittat någon lösning?
 
T tube85 skrev:
Jag har samma problem. Fast något annat språk. Slår in pin kod och det står pin ok sen stänger den ner efter 3 försök.
Har du hittat någon lösning?
Tyvärr inte - köpte Julas 3000 kronors i väntan på en lösning. Gräset växer ju. Fungerar hyggligt men lämnar bredare gräskant. Blir väl att köpa en ny till slut om inte Works hör av sej. Skrivit dit med film på eländet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.