Tjena

Har införskaffat ett gäng wiser strömställare (WDE002348) för belysningen. Vet inte om jag är helt tappad och inte förstår hur exxact ramen ska klickas fast eller om jag på något sätt har fått någon utländsk modell med fel storlek. Någon annan som varit med om samma och hittat rätt ram eller någon sorts adapter?
 
  • Närbild på en monterad Schneider Electric WDE002348 strömställare utan ram, där användaren försöker klicka fast exxact-ramen.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder

Bästa svaret

Det ska följa med en "sarg" som håller fast ramen mot strömbrytaren, likt vanliga Exxact,
Instruktionsbild för montering av en strömbrytare där en sarg håller fast ramen; ett handgrep visar hur strömbrytaren snäpps på plats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Eventuellt kan den delen fastnat på vippen.
 
  • Gilla
avh67f och 2 till
  • Laddar…
Ah, okej. Fick inte med någon sådan. Köpte strömställare och ram separat. Ska forska vidare vart jag kan hitta den delen.
 
Sidmalm Sidmalm skrev:
Ah, okej. Fick inte med någon sådan. Köpte strömställare och ram separat. Ska forska vidare vart jag kan hitta den delen.
Den ska följa med strömställaren. Om du handlade nytt ska du kräva en sån eftersom den inte går att beställa separat.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.