Hej!

Är i fullgång att bestämma mig för leverantör av glaspartier till uterummet.
Ser att Willab har utförsäljning (25%) på deras wt35 energiglaspartier nu.
Hade först inte tänkt att köpa energi glas utan kikat på Skbv classic och willab wg25.
Men jag landar på ungefär samma pengar nu med deras rabatt på wt35.
Någon som har willabs wt35 som kan je ett utlåtande?

MVH Andreas
 
Svår fråga att svara på. Själv började jag kika på de enklare partierna (WG40) men efter lite tankar och funderingar så blev det WG50. Inte vansinningt mycket dyrare, men mycket prisvärt med tanke på att man skall leva med investeringen i kanske 20 år.

Fick 10% på alllt av Willab. Satt upp några fasta partier i helgen och det större skjutpartiet ikväll och jag är GRYMMT imponerad av kvaliten. De känns riktigt solida och passformen (även om jag byggt med lösvirke) är perfekt.

Jag har varit runt och kännt och klämt på många olika fabrikat innan jag bestämde mig för Willab och pris (det var inte billigt, men lokala handlar var dyrare på dubbelglas) och kvalitet är superb.

För att svara på din fråga - jag har ingen erfarenhet av WT35, men jag ratade dem från början då jag inte ville ha den dära listen i mitten av partiet. Hela glas ville jag ha.
 
Jag satte upp WT40 (samma som 35 fast utan listen i mitten) förra hösten och är otroligt nöjd med kvalitén. Mycket solida och enkla att justera.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.