Hej!
Kan någon svara, Var hittar vvs firmor kunder?
 
Annonser och/eller rekommendationer.
 
Immobil Immobil skrev:
Annonser och/eller rekommendationer.
Finns det någon speciell webbsida att hitta kunder?
 
  • Gilla
Manhunter
  • Laddar…
Iljas Iljas skrev:
Hej!
Kan någon svara, Var hittar vvs firmor kunder?
Problemet brukar vara det omvända - var hittar kunderna VVS-firmor?
 
  • Gilla
Lassiter
  • Laddar…
A andersmc skrev:
Problemet brukar vara det omvända - var hittar kunderna VVS-firmor?
menar var lämnar kunder info att de behöver hjälp, finns det någon webbsida osv
 
De kollar med sina vänner, om de har någon som dom rekommenderar. Räcker inte det googlar de efter en rörläggare, vvs-are på nätet. Vissa kollar annonser i dagstidningen.
 
Det finn diverse sidor där man kan begära en 'offert'. I vilken omfattning seriösa VVS-företag brukar vara anslutna till dom vet jag dock inte.
 
useless useless skrev:
Det finn diverse sidor där man kan begära en 'offert'. I vilken omfattning seriösa VVS-företag brukar vara anslutna till dom vet jag dock inte.
Jag har dålig erfarenhet av dessa sidor. De som tog kontakt verkade inte seriösa och somliga dök inte upp alls trots avtalad tid.
 
Nej, de seriösa firmorna får nog kunder utan att betala för att vara med på en sån sida.
 
  • Gilla
Immobil
  • Laddar…
useless useless skrev:
Nej, de seriösa firmorna får nog kunder utan att betala för att vara med på en sån sida.
Seriösa firmor också hade börjat utan referenser, kontakter osv. Alla börjar utan ” kött på benen” )))) det som är Viktigt - bra/rätt start
 
Det är nog väldigt få som startar en firma utan några som helst kontakter eller uppslag på jobb. De flesta har nog börjat med en bas inom kommersiella byggen och tagit jobb hos privatpersoner efter tid och ork.
 
Iljas Iljas skrev:
menar var lämnar kunder info att de behöver hjälp, finns det någon webbsida osv
Hur gör du om du ska köpa ett par nya skor? Registrerar du dig på en hemsida och väntar sedan på att skoförsäljarna ska ringa till dig?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.