Nu är allt till köket inhandlat, förutom golvet som jag tycker är ett galet svårt val:rolleyes:

Själva köket (stommar,luckor) kommer vara vitt "högblankt". Bänkskivorna är i massiv valnöt och de vitvaror som inte är helintegrerade och gömda är i rostfritt.

Jag har i dagsläget ett ek-laminat i kök och hall, men har bestämt mig för byta det då jag LÄNGE stört mig på färgen och det nu känns som en verkligt bra anledning att göra detta, då det inte kommer passa med resten av möblemanget:D

Vad tror ni om ett lutat och oljat furugolv? Vill ha ett vitt golv, men det skall ändå kännas skönt att gå på och vara lätt att fixa om det skadas.

Jag har läst i flera trådar att vitt är en tillfällig trend som kommer vara ute inom en snar framtid osv.. Dock anser jag själv att vitt är tidslöst, snyggt och dessutom relativt lätt att kombinera med andra färger;)

Kom gärna med tips/bilder på andra vita trägolv eller helst av allt kök med liknande lösningar som jag fantiserar om:D Helst "klick-golv" så man slipper kladda med lim.

Golvet skall läggas flytande på betongplatta.


Mvh
Robban
 
Oj!!

Kom på att denna tråd kanske borde ha postats i "golv-forumet":cool:

Ber isåfall om ursäkt för felposten, och hoppas att en moderator orkar flytta denna.

Mvh
Robban
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.