Är det helt tokigt?
Har sett en möbel på Duobad som heter Sekel som jag vill ha, men badrummet kommer att ha vita väggar och grått stengolv.
Är jag helt ute och cyklar?
 
Det är inte alls tokigt tänkt, MEN, jag har själv upptäckt att vita matta plattor är alltid lite gula. Vill du ha kritvitt måste du ta blanka plattor. Detta betyder med andra ord att vita möbler (om det nu är vita möbler) kräver blanka plattor, annars ser kaklet smutsgult ut... :( Tycker i alla fall jag.
 
Någon som har någon bild på det, eller har folk verkligen inte vitt på vitt...*vilsen*
 
Jodå, vi ska ha vita väggar och vita möbler! Men det blir blanka plattor för att inte väggen ska se smutsvit ut.

:)
 
Miniu skrev:
Någon som har någon bild på det, eller har folk verkligen inte vitt på vitt...*vilsen*
Vitt på vitt är nog den vanligaste kombinationen som finns! Vitt kakel och vitt porslin är inga problem!!
 
Du kan absolut ha vitt på vitt, det ser rent och snyggt ut.
 
Vi har precis flyttat in i vårt nybyggda hus. Väggarna är kakalade med matta vita CCHöganäs Branco 32x45. Golvet är CCHöganäs Trendstone Mosaico Antracite. Velade länge med badrumsmöblerna med Tigern övertygade mig att tillslut att vitt skulle vara mer tidlöst än ek och det håller jag med facit i hand med om till 100 %. Tyvärr har vi inget bredband för tillfället med jag kan försöka lägga upp bilder så fort som möjligt på hemsidan!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.