M
Finns det en funktion för att bara isa trådar som jag skrivit i, likt Participated i appen? Det vore trevligt om det skulle gå att välja alla trådar som jag läst i och inte bara skrivit i.
 
  • 1375649874288.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat av moderator:
Ladda hem. Tapatalk. Där finns den funktionen.
 
M
Mattias_Jo1 skrev:
Ladda hem. Tapatalk. Där finns den funktionen.
Du menar att det är skillnad mot BH appen? Eller en Tapatalk-app till Windows?

Fast min fråga var tänkt från datorn. Jag vill ju inte byta till appen när jag är inne på forumet via webbläsaren.
 
Hmmm. Vi har ju Mina inlägg uppe i svarta listen och så kan du söka på dina startade ämnen via din profil, fast inget av det är exakt det du söker. Jag ska se vad jag kan göra!
 
M
Tack Marlen. Det är en fin funktion som bara finns i appen när jag snabbt vill kolla igenom om det kommit svar i trådar som jag svarat själv i. Visst går det att söka på trådar som jag svarat i, eller bevakar, men det är mycket mer omständligt.
 
Redigerat av moderator:
Nu har jag tagit reda på hur det ligger till. Vi har satt upp på att-göra-listan att bygga en sådan funktion och jag hoppas att den kan komma snart.

Så länge kan du använda Bevakningar som ligger i den svarta listen, eftersom den fungerar nästan likadant.
 
M
Tack!
 
Jag gillar också funktionen i appen som visar alla trådar jag deltagit i. Jag ser fram emot att få den i webbläsaren också. (y)

Bevakningslistan hade väl fungerat om jag inte hade haft den avslagen fram tills nu. Slår jag på den nu så kommer alla framtida trådar upp där men det gäller ju inte bakåt i tiden.
 
Vad hände med informationen om hur många som bevakar ett visst ämne?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.