Hejsan, jag tycker det borde finnas någon funktion så att bilder som är i trådar öppnas antingen i nytt fönster/flik eller bara blir "förstorade". Som det är nu är det jobbigt att det öppnar bilden i samma flik vilket gör att man måste gå tillbaka och "ladda om" samma tråd igen. (bra dock att det kommer ihåg vart man var någonstans i tråden. :) )

Funktionen kanske finns bara att jag missat någon inställning?
Och skulle det bli ändring och bli den "förstorade" idéen så brukar det finnas en knapp för att öppna i nytt fönster/flik.

Annars är Forumet här perfekt!! :D

/hpnisse
 
Använder du dator, telefon eller platta?
Använder bh's app eller webbläsare?
Vilken webbläsare?

I flera webbläsare så kan man högerklicka på länken/bilden och öppna den i ny flik eller nytt fönster. I iOS (iPhone/iPad) så kan man hålla inne "knappen/länken" så öppnas en undermeny där man kan välja "öppna i ny flik".
 
Om man har en pc och en vanlig mus brukar man kunna mittenklicka för att öppna upp i en ny flik. AndersMalmgren lärde mig detta för en vecka sedan. :)
 
Jag använder Chrome på Windows dator.
Jo jag är medveten om mittenklick med musen.
Men hade vart gött att ha den funktionen ändå. Rätt ofta man bara klickar på bilden med vanlig musknapp, för man är van vid att det öppnar i annan flik (brukar vara så på andra forum).
Kanske något som ByggaHusForum kan ha med i nästa uppdatering av forumet :)

Men tack för snabbt svar, vet jag iallafall att det inte är någon funktion som finns för tillfället!! :p
 
Mitten-klick funkar så länge det inte är ändrat till ngn annan funktion.

Håll ner Ctrl knappen och klicka men vänster som vanligt så öppnas det i en ny flik utan frågor.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.